راه اندازی موکب باب الحوائج لنده در مرز شلمچه


راه اندازی موکب باب الحوائج لنده در مرز شلمچه

موکب باب الحوائج لنده با هدف خدمت به زائران مراسم اربعین حسینی در مرز شلمچه راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان لنده گفت: با گذشت یک هفته از برپایی این موکب در مرز شلمچه تاکنون از ۳۵۰ هزار نفر از زائران ایرانی و راه اندازی موکب باب الحوائج لنده در مرز شلمچهخارجی پذیرایی شد.
سید محمد طلا میری برپایی این موکب را یکی از مهم‌ترین و اثر بخش‌ترین حرکت‌های جهادی فرهنگی دانست و افزود:با راه اندازی این موکب مقدار زیادی از نذورات،کمک‌های مردمی و اداری در سطح شهرستان برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی جمع آوری شده است.
وی اضافه کرد: در موکب شهرستان لنده خادمان سیدالشهدا از زائرانی از کشور‌های ایران، پاکستان و افغانستان به صورت ۲۴ ساعته و با توزیع سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام پذیرایی می‌کنند.
فرمانده سپاه ناحیه لنده هم گفت:اجتماع پرشور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در کربلا نشان از بصیرت دینی مردم است.
سرگرد اسفندیار مختاری افزود:با وجود تلاش‌های دشمنان اسلام و شیعه برای ایجاد ترس و نا امنی در بین مردم وشهر‌های مرزی، امسال با استقبال پرشور و خوب مردم روبرو شده است.
داوود رضایی مسئول هیئت رزمندگان اسلام در دیدار موکب‌های مستقر در استان‌ها و شهرستا‌های جنوبی کشور گفت:رزمندگان اسلام با برپایی موکب‌های متعدد با ظرفیت شش هزار نفر در شهرستان‌هایی از جمله استان سیستان بلوچستان موکبی با ظرفیت شش هزار نفر با تمام امکانات گرمایشی پذیرایی و خدمات درمانی و تغذیه مهیا کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت