پالایشگاه خانگیران شاخص‌های محیط زیست را رعایت می‌کند


پالایشگاه خانگیران شاخص‌های محیط زیست را رعایت می‌کند

مدیرکل محیط‌زیست خراسان رضوی در بازدید از واحدهای عملیاتی پالایشگاه هاشمی‌نژاد اعلام کرد که این شرکت پالایش گاز به استانداردها و شاخص‌های محیط زیست دست یافته است.

به گزارش شانا، تورج همتی در بازدید از مجموعه واحدهای عملیاتی مجتمع گازی خانگیران گفت: با توجه به اقدام‌های انجام شده در حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) وزارت نفت برای حفظ محیط زیست، خوشبختانه در طول یک دهه اخیر اقدام‌های مثبتی برای حفظ محیط زیست در پالایشگاه خانگیران انجام شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های زیست محیطی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد از سوی کارشناسان اداره کل محیط زیست استان خراسان رضوی، پایش و رصد می‌شود، تصریح کرد: مدیران ارشد پالایشگاه برای اجرای طرح‌های زیست محیطی، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کرده‌اند.

همتی با اشاره به این‌که پالایشگاه خانگیران به استانداردها و شاخص‌های محیط زیست دست یافته است، اجرای طرح کاهش گازهای ارسالی به مشعل را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اجرای این پروژه، کار جدیدی در صنعت گاز است که سوختن گاز مشعل را به حداقل رسانده است.

وی افزود: از نگاه سازمان محیط زیست، اجرای طرح کاهش سوزاندن گازهای مشعل تا 90 درصد از مشکلات مربوط به این موضوع را حل کرده که این اقدام قابل تقدیر است.

به گفته مدیرکل محیط‌زیست خراسان رضوی، اقدامات مدیران ارشد شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد برای نوآوری‌ها، بهبود مستمر فعالیت‌ها و اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در جامعه پیرامون این شرکت پالایشی ستودنی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل