فرماندهان مرزی درمقطع حساس کنونی کشور بیشتر هوشیار باشند


فرماندهان مرزی درمقطع حساس کنونی کشور بیشتر هوشیار باشند

کرمانشاه - ایرنا - معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به توطئه همه جانبه دشمنان علیه نظام گفت: فرماندهان مرزی کشورمان در تامین امنیت ها مرزها بیشتر هوشیار باشند و از زبده ترین و توانمندترین نیروهای نظامی شان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود صفری روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه دادستان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمانشاه که در تالار بعث شهر کرمانشاه برگزار شد، تامین امنیت، اجرای عدالت و پویایی اقتصاد را سه مولفه مهم برای هر جامعه ای ذکر کرد.
او تامین امنیت را اساسی ترین مولفه برای توسعه هر کشوری دانست و گفت: دشمنان با تحریم های اقتصادی و فشار روانی ناشی از آن درصدد ایجاد ناامنی در کشور هستند.
به گفته صفری، همه باید هوشیار و آگاه باشیم و برعکس اهداف دشمن با اخلاص عمل عملکرد بهتر و خدمات بیشتری به مردم ارائه دهیم.
وی در ادامه از قضات خواست در محیط کار به پاکسازی عوامل آلوده به فساد بپردازند.
وی گفت: مردم به دادگاه برای دادخواهی مراجعه می کنند اگر عدالت نبینند ناامید می شوند و این مخرب ترین کار برای هر مجموعه ای است.
صفری در ادامه به انتظار مقام معظم رهبری از قضات و دستگاه قضا اشاره کرد و گفت: رهبری از ما انتظار دارند دستگاه قضا به عنوان پناهگاه و مرجع مردم باشد.
او در ادامه افزود: رهبری از دستگاه قضایی انتظار دارند به پرونده های مردم رسیدگی دقیق، سریع، قاطع و نفوذناپذیرداشته باشد.
معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح همچنین از دادستان جدید سازمان قضایی کرمانشاه خواست در راستای پیشگیری از جرایم در یگان های نظامی آموزش و آگاه سازی نیروی های مسلح را در اولویت کاری خود قرار دهد.
صفری در پایان خبر از تشکیل شورای عالی پیشگیری از جرایم در ستاد کل نیروهای مسلح داد و افزود: این شورا در همه رده های پایین تر نیز تشکیل خواهد شد.
در پایان این مراسم از «عباس مانیان» دادستان پیشین سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمانشاه تقدیر و «سید سعید موسوی مرادی» به عنوان دادستان جدید قضایی نیروهای مسلح کرمانشاه معرفی شد.
3209/8066

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسدود شدن پل گلدن گیت سانفرانسیسکو از سوی حامیان فلسطین