برنامه جامع آب به 25 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


برنامه جامع آب به 25 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور از نیاز 25 هزار میلیارد تومانی برای اجرای برنامه جامع آب خبر داد. نوشته برنامه جامع آب به 25 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور از نیاز ۲۵ هزار میلیارد تومانی برای اجرای برنامه جامع آب خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، حمیدرضا جانباز، گفت: برنامه جامع بخش آب، ­۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا در بخش‌های طرح‌های آب، بهینه‌سازی آب کشاورزی، تامین اعتبار برای سدهای تامین‌کننده آب شرب و طرح‌های مدیریت سواحل و رودخانه‌ها هزینه کند.

وی ادامه داد: برای تامین آب شرب در تابستان آینده ۱۰ هزار میلیارد تومان نیاز داریم که علاوه بر بودجه‌های موجود؛ برای تامین برق اضطراری سامانه‌های مهم و بازسازی شبکه‌های آب شهری و روستایی لازم است.

به گفته این مقام مسئول، در صورتی‌که میزان اعتبار مورد نیاز وزارت نیرو در بخش آب به تصویب نرسد یا کمتر از آن باشد باید از ظرفیت بخش خصوصی برای پیشبرد طرح‌ها استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۶۰ قرارداد با بخش خصوصی بخصوص برای تامین آب شرب به ارزش بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان منعقد شده است که به نظر می‌رسد با تغییراتی در سیاق موجود بودجه‌ریزی کشور و توجه بیشتر بخش خصوصی می‌توانیم بخش زیادی از نیازها را برطرف کنیم.

منبع: صداوسیما


برنامه جامع آب به 25 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش