نیروهای حشدالشعبی در کنار نیروهای سرلشکر سلیمانی و مجاهدین لبنانی کمر داعش را شکستند/ امنیت کاملی در شهر سامرا حاکم است


نیروهای حشدالشعبی در کنار نیروهای سرلشکر سلیمانی و مجاهدین لبنانی کمر داعش را شکستند/ امنیت کاملی در شهر سامرا حاکم است

فرمانده حشدالشعبی عراق در سامرا گفت: نیروهای حاج قاسم و مجاهدین لبنانی کمر داعش را شکستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حیدر یعقوب امروز با حضور در موکب اداره کل اوقاف زنجان در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور موکب های ایرانی در شهر سامرا اظهار کرد: موکب اداره کل اوقاف استان زنجان خدمات خوبی در شهر سامرا برای زائرین ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه از خدمت رسانی موکب های ایرانی و همچنین موکب زنجان رضایت کامل داریم، افزود: چند سال گذشته زائری به سامرا نمی آمد اما اکنون شاهد حضور پرشور زائرین اهل بیت (ع) در این شهر هستیم.

فرمانده حشدالشعبی عراق در شهر سامرا با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا شهر سامرا زائر پذیر شده است، ابراز کرد: شهدای مدافع حرم عراقی، ایرانی و لبنانی زحمات زیادی برای آزادی این شهر از دست تکفیری ها کشیده اند.

وی با بیان اینکه به لطف خداوند و تلاش مدافعین حرم منطقه را از وجود داعش پاکسازی کرده ایم، خاطرنشان کرد: منطقه سامرا در گذشته بسیار خطرناک بود اما اکنون آرامش خوبی در این شهر حاکم شده و زائرین هیچ دغدغه ای در این خصوص ندارند.

یعقوب با تاکید بر اینکه با مجاهدت نیروهای حشدالشعبی، نیروهای حاج قاسم سلیمانی و همچنین نیروهای لبنانی منطقه به صورت کامل پاکسازی شده است، عنوان کرد: در گذشته وضعیت طوری بود که هر روز چندین خمپاره در اطراف صحن امامین عسکریین فرود می آمد.

وی با بیان اینکه اکنون مانند کربلا شاهد حضور شبانه روزی زائرین در سامرا هستیم.

فرمانده نیروهای حشدالشعبی عراق در سامرا با تاکید بر اینکه جنگ ما تمام نشده است، اظهار کرد: اکنون وارد جنگ نرم با دشمنان شده ایم چرا که اکنون دشمن قصد دارد حرکت اربعین را تضعیف کند.

وی با اشاره به اینکه عشق مسلمانان به اهل بیت (ع) کم نخواهد شد، گفت: داعش در مقابل ما عددی نیست و دشمن اصلی ما اکنون آمریکا و اسرائیل است.

یعقوب تصریح کرد: مجاهدین حشدالشعبی و برادران مدافع حرم ایرانی و لبنانی در حال خشک کردن ریشه داعش و تکفیری ها در منطقه هستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا