اولین کمپ گردشگری و ورزشی استان اردبیل در سرعین احداث می شود


اولین کمپ گردشگری و ورزشی استان  اردبیل در سرعین احداث می شود

رییس اداره میراث فرهنگی سرعین از احداث اولین کمپ گردشگری و ورزشی استان در سرعین خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا جهانگیر شهبازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما،گفت: اولین کمپ گردشگری و ورزشی استان اردبیل که دارای بخش‌های مختلف ورزشی، گردشگری، تفریحی و مجموعه‌های مختلف خدماتی خواهد بود در سرعین در حال احداث است.

وی افزود: کمپ گردشگری و ورزشی «صمیم» توسط بخش خصوصی و با سرمایه گذاری 50 میلیارد تومانی طی دو سال به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین تصریح کرد:کمپ گردشگری و ورزشی با اشتغالزایی مستقیم 160 نفر در 6 هکتار با امکانات رفاهی و ورزشی همچون زمین تمرین فوتبال ،تنیس و... در "گلدشت" سرعین احداث می شود.

وی اظهار داشت: باتوجه به ظرفیت های قابل توجه سرعین مکانی مناسب برای برپایی اردوهای ورزشی است که با احداث کمپ ورزشی می توان پذیرای ورزشکاران کشور بود.

شهبازی با بیان اینکه توسعه رونق توریسم ورزشی نیازمند ایجاد زیرساخت‌های مناسب ورزشی است تصریح کرد:با توجه به موقعیت خاص آب و هوایی، ارتفاع از دریا و امکانات رفاهی و آبهای درمانی در شهرستان سرعین، بسیاری از تیم‌های ورزشی حاضر در لیگ‌های مطرح کشوری، شهرستان سرعین را به عنوان یکی از مقاصد برگزاری اردوهای آماده‌سازی خود تعیین می‌کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری