وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی حداقل‌های لازم برای وزارتخانه را دارد


وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی حداقل‌های لازم برای وزارتخانه را دارد

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که با افزایش شناخت نمایندگان نسبت به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، وی موفق به کسب رای اعتماد شود.

به گزارش ایسنا ، سید ابوالفضل موسوی بیوکی در مورد وزیر جدید پیشنهادی راه و شهرسازی اظهار کرد: آقای اسلامی در زمانی که معاون وزیر دفاع بودند به نمایندگی از آن وزارتخانه در مجلس حضور داشتند و از این جهت شناخت نسبی در وزارتخانه به ویژه در حوزه شهرسازی از ایشان موجود است و البته رزومه ایشان و عملکردشان در دوره ای که ایشان استاندار بودند، نشان می‌دهد که حداقل‌های لازم برای وزارتخانه را دارند و چون معاون وزیر هم بوده‌اند، رزومه ایشان برای تصدی وزارتخانه قابل بررسی است.

وی اضافه کرد: در استانداری مازندران از عملکرد ایشان راضی هستند و در وزارتخانه هم شناخت از ایشان در حال افزایش است و ایشان هم نسبت به برنامه های وزارتخانه بیشتر مسلط می شوند و مذاکراتی را پیش می برند و برنامه هایشان را ارائه می‌دهند.

وی ابراز امیدواری کرد که در روزهای باقی مانده شناخت مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بیشتر شود و به موازات آن وزیر نسبت به وزارتخانه اشراف کاملتری پیدا کند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در پاسخ سوال دیگری افزود: اصولاً تنش بین وزارتخانه و سازمان نظام مهندسی ساختمان مفهومی ندارد و هر دو در راستای یکدیگر انجام وظیفه می‌کنند. سازمان نظام مهندسی ساختمان یک نهاد مستقل است و اگر چه سیستم انتخاباتی و نظارتی آن با وزارت راه و شهرسازی است ولی چون سازمانی مردم نهاد و مستقل است باید بتواند کارش را خوب انجام دهد. وزارت راه و شهرسازی نیز باید از این سازمان که مهندسان را سامان می دهد بهترین استفاده را ببرد و هردو در راستای اهداف یکدیگر کار کنند تا سازو کارهای لازم برای ساخت و سازهای پایدار فراهم آید.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: تنشی که در مقطعی در گذشته اتفاق افتاد دیگر تکرار نشود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید