آدم کشی دزد مخوف با آب میوه سمی+عکس


ماجرای گم شدن یک راننده
به گزارش اختصاصی خراسان، ماجرای سرقت های این دزد مخوف پس از کشف راز یک قتل در عمق چاه 30 متری زمانی لو رفت که مرد بازنشسته ای سیزدهم مهر با نگرانی و اضطراب در جست و جوی پسر جوانش بود. فرزند 28 ساله این مرد که سعید عباسپور بهتاش نام داشت از شب قبل و به قصد مسافرکشی با خودروی پژو از منزل خارج شده، ولی دیگر بازنگشته بود. مرد مسن برای به دست آوردن سرنخی از سعید به هر جایی که به ذهنش می رسید تماس می گرفت، ولی تلاش هایش بی نتیجه بود او با شرکت اینترنتی که سعید به عنوان تاکسی تلفنی با آن ها همکاری داشت هم تماس گرفت، ولی متصدیان شرکت نیز هیچ اطلاعی در این باره نداشتند. این مرد که دیگر دلهره همه وجودش را فراگرفته بود با مراجعه به پلیس آگاهی خراسان رضوی، ماجرای گم شدن پسرش را اطلاع داد و از کارآگاهان پلیس آگاهی استمداد طلبید.

جسدی در عمق چاه
گزارش خراسان حاکی است، روز بعد از این ماجرا و در حالی که تلاش نیرو های انتظامی برای یافتن جوان گمشده ادامه داشت، خبری در بی سیم های پلیس منطقه طرقبه شاندیز پیچید که یک جفت کفش مردانه، کنار چاهی در اطراف شاندیز قرار دارد و با توجه به آثار موجود احتمال می رود صاحب کفش ها درون چاه افتاده باشد. به دنبال دریافت این خبر، بلافاصله نیرو های پلیس با صدور دستوری از سوی قاضی سیدهادی سبحانی (دادستان طرقبه شاندیز) عازم محل شدند و با همکاری نیرو های آتش نشانی به بررسی موضوع پرداختند.
دقایقی بعد با نمایان شدن جسد یک جوان در عمق 30 متری چاه مذکور، ماجرا رنگ و بویی جنایی به خود گرفت چرا که تجربیات قاضی سبحانی، از پرونده های جنایی و اوضاع و احوال چگونگی سقوط جوان بدون کفش به درون چاهی خارج از دید رهگذران، احتمال وقوع قتل را قوت می بخشید به همین دلیل و با هماهنگی دادستان، قاضی برفرازی (بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب طرقبه شاندیز) رسیدگی به پرونده مرگ جوان 28 ساله در عمق چاه را به عهده گرفت و بدین ترتیب این ماجرا وارد مرحله جدیدی شد.

آدم کشی دزد مخوف با آب میوه سمی+عکس


شناسایی هویت جسد
بنابر گزارش خراسان، جسد جوان 28 ساله در حالی توسط امدادگران آتش نشانی از عمق چاه بیرون کشیده شد که هیچ گونه مدارک شناسایی به همراه نداشت؛ بنابراین جسد مجهول الهویه با صدور دستوری از سوی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب طرقبه شاندیز به پزشکی قانونی انتقال یافت و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی طرقبه شاندیز برای شناسایی هویت وی آغاز شد. چند ساعت بعد و با استعلام از پلیس آگاهی خراسان رضوی درباره گزارش افراد مفقودی، مشخص شد جوانی به نام سعید با مشخصات اعلامی پلیس از روز قبل از کشف جسد گم شده است. به همین دلیل بلافاصله پدر سعید عازم پزشکی قانونی شد و هویت پسرش را تایید کرد، اما پدر سعید گفت که او با خودروی پژو پارس از منزل خارج شده است درحالی که اثری از خودرو در اطراف محل کشف جسد نبود بنابراین دیگر شکی باقی نماند که ماجرای مرگ سعید جنایی است.

دستگیری دزد مخوف
گزارش اختصاصی خراسان حاکی است با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع بلافاصله جلسات کارشناسی و تجزیه و تحلیل های اطلاعاتی در پلیس آگاهی منطقه طرقبه شاندیز با حضور مقام قضایی تشکیل شد و گروه زبده ای از کارآگاهان به سرپرستی سرگرد قیطاقی (رئیس پلیس آگاهی طرقبه شاندیز) تلاش های خود را برای افشای راز این جنایت هولناک درحالی آغاز کردند که این پرونده به یک صندوقچه اسرار آمیز تبدیل شده بود.

همزمان با رصد های اطلاعاتی که با راهنمایی و نظارت مستقیم دادستان عمومی و انقلاب شکل گرفته بود، ردیابی خودروی «سعید» نشان می داد که فردی از مسیر های فرعی و با خودروی مذکور چند بار در حال تردد مشاهده شده است بنابراین چند گروه عملیاتی از کارآگاهان وارد عمل شدند و خودروی مذکور را درحالی در اطراف منطقه الهیه مشهد توقیف کردند که جوان 22 ساله ای رانندگی آن را به عهده داشت. «علی – آ» که به طور غافلگیرانه ای خود را در چنگ پلیس می دید در پاسخ به سوال کارآگاهان درباره مالکیت خودروی پژو پارس گفت: این خودرو را مدتی قبل خریده ام! اما وقتی در تنگنای سوالات تخصصی قرار گرفت به ناچار سرقت خودرو را با همدستی دختری جوان پذیرفت که آشنایی خیابانی با یکدیگر داشتند!

اعتراف به قتل
«علی – آ» که به دادسرا معرفی شده بود وقتی در برابر قاضی پرونده قرار گرفت راز قتل سعید را فاش کرد و در اعترافاتی تکان دهنده گفت: از مدتی قبل با دختر 25 ساله ای آشنا شده ام و به عنوان مسافر سوار خودرو ها می شدیم و با پیشنهاد مبالغی مقصدمان را مسیر های طولانی اعلام می کردیم تا فرصتی برای جلب اعتماد راننده داشته باشیم. متهم به قتل اضافه کرد: از قبل دارو های خواب آور را از داروخانه ها و عطاری ها تهیه می کردیم و پس از آشنایی و جلب اعتماد به رانندگان آب میوه، چای یا آب معدنی مسموم تعارف می کردیم. وقتی راننده به حالت بیهوشی می رفت گوشی تلفن همراه و پول هایش را سرقت و از محل فرار می کردیم.

چند روز قبل نیز خودروی پژو پارس جوانی را از اطراف میدان راه آهن مشهد اجاره کردیم و تا نیمه های شب چند بار قرص های خواب آور را با ترفند های مختلف و داخل آب میوه به او خوراندیم. آن جوان خیلی گیج بود که دوست دخترم را پیاده کردم و خودم با آن راننده به سمت شاندیز رفتیم. چون منطقه شاندیز را به خوبی می شناسم کنار چاهی رفتم و به راننده گفتم دست و صورتش را با آب چاه بشوید تا حالش بهتر شود او که خیلی گیج و منگ بود، تشخیص نداد که داخل چاه آب نیست، کفش هایش را بیرون آورد که من ناگهان او را به درون چاه انداختم و سنگی را هم به داخل آن پرت کردم تا از مرگ او مطمئن شوم!

سپس خودرو را به سرقت بردم تا این که دستگیر شدم و ... از سوی دیگر با کشف تعدادی کارت شناسایی از متهم روند تحقیقات تغییر کرد.
نجات معجزه آسای یک راننده دیگر
بنابر گزارش خراسان، در پی اعترافات وحشتناک دزد مخوف، این احتمال از سوی مقامات قضایی قوت گرفت که این جوان با توجه به شکل خشونت های سنگدلانه، سرقت های دیگری نیز مرتکب شده است به همین دلیل تحقیقات گسترده از زوایای دیگری آغاز شد و کارآگاهان پلیس آگاهی به تحقیق درباره سرقت های احتمالی دیگر وی پرداختند. در این اثنا بررسی ها نشان داد که یکی از کارت های شناسایی مربوط به راننده یک دستگاه خودروی ال 90 است که به صورت بلا صاحب در یکی از خیابان های مشهد کشف و به پارکینگ منتقل شده بود! تحقیقات در این باره بیانگر آن بود که راننده ال 90 در محور سمنان – شاهرود در حالی که بیهوش شده و آثار ضرباتی با شیء سنگین بر سرش نمایان بود به طرز معجزه آسایی نجات یافته و در مرکز درمانی بستری است.

مالک ال 90 وقتی در جریان کشف خودرو قرار گرفت و به مشهد آمد در اظهاراتی هولناک گفت: جوانی حدود 22 ساله را از بابلسر به مقصد تهران سوار کردم که پس از خوردن یک نوشیدنی دیگر چیزی نفهمیدم تا این که خودم را در مرکز درمانی یافتم!

دستگیری دختر جوان
در پی اعترافات متهم به قتل، کارآگاهان پلیس آگاهی با صدور دستوری از سوی قاضی برفرازی، موفق شدند محل اختفای دختر جوانی را در شهرک مهرگان مشهد شناسایی کنند که «علی- آ» (متهم به قتل) مدعی بود در سرقت ها و خوراندن نوشیدنی های مسموم به رانندگان نقش داشته است! این دختر در یک عملیات هماهنگ در مشهد دستگیر و به طرقبه شاندیز هدایت شد، اما او تاکنون نقش خود در سرقت های وحشتناک را انکار کرده است.

اعتراف به رها کردن رانندگان بیهوش در مشهد
گزارش اختصاصی خراسان از محتویات این پرونده دلهره آورهمچنین حاکی از آن است که متهم سنگدل در اعترافاتی تکان دهنده راز سرقت های دیگری در مشهد را نیز فاش کرده است. «علی- آ» در اظهاراتش به مقام قضایی گفت: سرقت های دیگری با همین شیوه در مناطق مختلف مشهد انجام داده ام و رانندگان را در حالی که پس از خوردن نوشیدنی های مسموم بیهوش می شدند، رها می کردم و با دستبرد به اموالشان می گریختم.

شاکیان به پلیس آگاهی بروند!
دادستان عمومی و انقلاب مشهد همچنین از رانندگانی که اموال آن ها با این شیوه سرقت شده است خواست برای شناسایی متهمان و اعلام شکایت به پلیس آگاهی یا شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب طرقبه شاندیز مراجعه کنند.