برگزاری همایش سلامت زنان در قائم شهر


برگزاری همایش سلامت زنان در قائم شهر

همایش اهمیت سلامت زنان در قائم شهر با محور توجه به تغذیه سالم و شناسائی و پیشگیری و درمان بموقع بیماری ها چون سرطان های شایع بین زنان برگزار شد .

برگزاری همایش سلامت زنان در قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، در این همایش خانم دکتر حیدری از کارشناسان بهداشت و سلامت بانوان ، با تبیین نقش محوری زنان در تحکیم بنیان خانواده واهمیت سلامت آنهادر داشتن جامعه ای سالم گفت: با توجه به شیوع بالای بیماری های غیر واگیر چون بیماری های قلبی و عروقی متاسفانه سکته قلبی و مغزی نخستین و بالاترین عامل و بیماری های سرطان دومین عامل مرگ ومیر بانوان در استان و کشور است .

وی افزود :بانوان مازندران رتبه اول چاقی و تحرک ناکافی را در کشور دارند و در چاقی شکمی رتبه سوم و بیماری تری گلیسیرید بالا رتبه چهارم وابتلابه بیماری دیابت زنان مازندران رتبه ششم کشور را دارند.

در این همایش که به همت شبکه بهداشت و درمان قائم شهر برگزارشد کارشناسان سلامت ، اهمیت تغیه مناسب در دوران بلوغ ، بارداری و شیردهی ونیز لزوم تحرک و ورزش و شناخت و پیشگیری بموقع بیماری ها وخصوصا سرطان های شایع بین زنان را با نمایش فیلم هاو کلیپ های آموزشی بررسی کردند که با استقبال زنان روبرو شد .

همچنین در حاشیه همایش اهمیت سلامت زنان ، نمایشگاه غذاهای سالم برای آشنائی بیشتر زنان با تغذیه مناسب وسالم برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد