بدترین خبر برای برانکو و پرسپولیس قبل از بازی با سایپا ؛ دست برانکو‌ را خالی‌تر از قبل


احمد نوراللهی شاید بدترین خبر برای برانکو ایوانکوویچ قبل از بازی با سایپا تهران و درست یک هفته مانده به دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا، مصدومیت احمد نوراللهی است. هافبکی که رفته رفته در ترکیب پرسپولیس جا افتاد و پس از درخشش با تیمش اولین اردوی خود با تیم‌ ملی ایران را پشت سر گذاشت. یکی از رمزهای موفقیت پرسپولیس برابر الدحیل و السد قطر در لیگ...

بدترین خبر برای برانکو و پرسپولیس قبل از بازی با سایپا ؛ دست برانکو‌ را خالی‌تر از قبل

احمد نوراللهی به دیدار با سایپا نمی رسد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ | ۶:۵۷
بدترین خبر برای برانکو و پرسپولیس قبل از بازی با سایپا ؛ دست برانکو‌ را خالی‌تر از قبل

احمد نوراللهی به دیدار با سایپا نمی رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد نوراللهی شاید بدترین خبر برای برانکو ایوانکوویچ قبل از بازی با سایپا تهران و درست یک هفته مانده به دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا، مصدومیت احمد نوراللهی است. هافبکی که رفته رفته در ترکیب پرسپولیس جا افتاد و پس از درخشش با تیمش اولین اردوی خود با تیم‌ ملی ایران را پشت سر گذاشت. یکی از رمزهای موفقیت پرسپولیس برابر الدحیل و السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا خط میانی این تیم بود. به خصوص در مسابقات خارج از خانه که نوراللهی با قرار گرفتن در کنار کامیابی نیا هنگام دفاع و حضور به موقع در یک سوم هجومی پرسپولیس، مهره‌ای کلیدی در میانه زمین به حساب می‌آمد.

حالا احمد نوراللهی از ناحیه چهارسر زانو با آسیب دیدگی مواجه شده و‌ دست برانکو‌ را خالی‌تر از قبل کرده است. طبق گفته دکتر حقیقت مدت زمان دوری نوراللهی بعد از آمدن جواب ام آر ای مشخص می‌شود. اما به طور قطع شماره هشت پرسپولیسی‌ها مقابل سایپا حضور ندارد و حضورش در دیدار رفت فینال مقابل کاشیما در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این وضعیت سرمربی کروات سرخپوشان کار سختی برای انتخاب مهره‌های خط میانی خود خواهد داشت و باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان