تعداد باجه‌ های دریافت ارز اربعین افزایش می یابد


تعداد باجه‌ های دریافت ارز اربعین افزایش می یابد

مسعود خاتونی  با تاکید بر اینکه به طور رسمی پرداخت ارز مربوط به اربعین آغاز شده است، گفت: زائران اربعین از روز دوشنبه نسبت به دریافت ارز مسافرتی اقدام کرده‌اند.

تعداد باجه‌ های دریافت ارز اربعین افزایش می یابد

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز : مسعود خاتونی با تاکید بر اینکه به طور رسمی پرداخت ارز مربوط به اربعین آغاز شده است، گفت: زائران اربعین از روز دوشنبه نسبت به دریافت ارز مسافرتی اقدام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه پرداخت ارز برای زائران در برخی از باجه‌ها با مشکلاتی روبرو بوده است، اظهارداشت: پرداخت ارز به زائران در عراق صورت می‌گیرد بنابراین باید طبق قوانین بانک مرکزی و زیرساخت‌های این کشور عمل کرد.

عضو هیئت مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ادامه داد: عراق محدودیت‌هایی را برای باجه‌های دارای مجوز و پیش بینی شده جهت ارائه ارز مورد نیاز زائران اربعین اعمال کرده است.

وی همچنین گفت: علاوه بر این بارندگی و طوفان شن که سبب آسیب به زیرساخت‌ها در مرز مهران شده اعطای ارز مسافرتی به زائران اربعین را با مشکلاتی روبرو کرده است.

خاتونی افزود: پایان شب گذشته صف‌های متقاضیان دریافت ارز مسافرتی اربعین کوتاهتر شده و امروز نیز تعداد باجه‌ها در مرز مهران به ۵۰ نقطه افزایش یافته است.

وی یادآور شد: وضعیت مرزهای شلمچه و مهران که ۶۰ درصد بار ترافیکی دریافت ارز را به خود اختصاص داده‌اند مطلوب و روان ارزیابی می شود.

رادیو اقتصاد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بانک‌

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر