کتک خوردن خانم خدمتکار بخاطر نجابت ! + عکس


رکنا: یک خانم خدمتکار به دلیل رد پیشنهاد کارفرمای خود، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

کتک خوردن خانم خدمتکار بخاطر نجابت ! + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک دختر جوان که در رستورانی کار می کرد به علت رد پیشنهاد جنسی، سه ساعت توسط کارفرمای خود مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار گرفت.

این خدمتکار جوان در حالی که به مدت سه ساعت مورد ضرب و شتم قرارگرفته بود ،با بینی شکسته و چشمان کبود شده و نیمه جان در ایستگاه اتوبوسی در فاصله چند متری از رستوران محل کارش توسط صاحبکار بی رحم خود رها شد.

پس از مشاهده شرایط وی مسافرین حاضر در این ایستگاه اتوبوس پلیس Police و فوریت های پزشکی را از طریق تماس تلفنی مطلع کردند.

پس از حضور پلیس و بررسی های اولیه و شکایت دختر جوان از کارفرمای بی رحم خود به دستور پلیس وی بازداشت شد.

به گزارش پلیس این خدمتکار چینی از میان انبوه خدمتکارانی است که به دلیل قبول نکردن پیشنهادهای بیشرمانه و وقیحانه مشتریان، از جانب کارفرمایان خود مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

انتشار تصاویری که آثار ضرب و شتم از جمله شکسته شدن بینی ،چندین مورد گاز گرفتگی عمیق،کبودی در چشمها به دلیل اصابت مشت در آن قابل مشاهده است در شبکه های اجتماعی مورد حمایت بسیاری از زنان و دختران جوانی قرار گرفت که تجربه این چنینی را در طول زندگی خود به دست آورده اند.

به دلیل بالا بودن بازار Store رقابت در اکثر رستوران های چین کارفرمایان برای جذب مشتری بیشتر از خدمتکاران خود خواستار توجه ویژه آنان در صورت مطرح شدن پیشنهاد های بی شرمانه از جانب مشتریان هستند که در مواردی این پیشنهاد های بیشرمانه مورد قبول واقع می شود اما در اکثر موارد به دلیل قبول نکردن منجر به ضرب وشتم از جانب کارفرمایان و گاها مشتریان می شود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!