عکس؛ مالک جدید باشگاه اینترمیلان یک پسر 26 ساله


باشگاه اینتر میلان ایتالیا، با انتشار یک پیام ویدیوئی در شبکه های اجتماعی، از استیو ژانک به عنوان مالک جدید این باشگاه یاد کرد. اریک توهیر، پنج سال پیش سهام اینتر میلان را از ماسیمو موراتی خرید؛ او مالک 31 درصد از سهام باشگاه اینتر است؛ البته توهیر اعلام کرده که آماده است تا سهامش را بفروشد. اما دوران ریاست توهیر، مالک فعلی اینتر تمام شده و ...

عکس؛ مالک جدید باشگاه اینترمیلان یک پسر ۲۶ ساله

استیو ژانک 26 سال دوران ریاست خود را آغاز کرد
نویسنده : Parsfootball News service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ | ۲۱:۱۴
عکس؛ مالک جدید باشگاه اینترمیلان یک پسر 26 ساله

با پایان یافتن دوران ریاست اریک توهیر در باشگاه میلان ، اکنون استیو ژانک ۲۶ سال دوران ریاست خود را آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه اینتر میلان ایتالیا، با انتشار یک پیام ویدیوئی در شبکه های اجتماعی، از استیو ژانک به عنوان مالک جدید این باشگاه یاد کرد.

اریک توهیر، پنج سال پیش سهام اینتر میلان را از ماسیمو موراتی خرید؛ او مالک ۳۱ درصد از سهام باشگاه اینتر است؛ البته توهیر اعلام کرده که آماده است تا سهامش را بفروشد.

عکس؛ مالک جدید باشگاه اینترمیلان یک پسر 26 ساله

اما دوران ریاست توهیر، مالک فعلی اینتر تمام شده و استیو ژانگ ۲۶ ساله ، وارث گروه سونینگ چین به عنوان رئیس جدید باشگاه اینتر معرفی شده است؛ استیو،پسر ژانگ جیندونگ، رئیس گروه سونینگ چین و سهام دار اصلی باشگاه اینتر است و به این ترتیب عنوان جوان‌ترین رئیس تاریخ این باشگاه را به نام خود ثبت خواهد کرد.

استیو ژانگ در پیام ویدئویی که در صفحه باشگاه قرار گرفته است، گفت:

زمانی که چشم‌هایم را می‌بندم، باشگاهی را می بینم که فراتر از زمینِ بازی می‌خواهد قلب همه را تسخیر کند،شهری با قدمت را می‌بینم که قرار است چیزهای بیشتری به تاریخ آن اضافه شود؛ افرادی را می‌بینم که ایده‌های فراوان دارند و سراپا انگیزه و اراده‌اند، آن وقت است که چشم‌هایم را باز می کنم و می بینم همه چیزهایی که رؤیای‌شان را می‌دیدم اینجا هست و حقیقت دارد. من آماده‌ام، شما چطور؟

عکس؛ مالک جدید باشگاه اینترمیلان یک پسر 26 ساله

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا