خلخال قهرمان مسابقات کاراته استان اردبیل شد


خلخال قهرمان مسابقات کاراته استان اردبیل شد

اردبیل - ایرنا - تیم کاراته شهرستان خلخال قهرمان مسابقات کاراته شهرستان های مختلف استان اردبیل گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش شد.

به گزارش ایرنا ، این مسابقات با رقابت ورزشکارانی از شهرستان های خلخال ، اردبیل ، مشگین شهر ، نمین و کوثر به میزبانی خلخال در سالن ورزشی بسیج این شهر برگزار شد.
در پایان این مسابقات ورزشکاران خلخال با کسب ۱۷ مدال طلا و ۱۳ نقره و پنج برنز مقام اول را کسب کردند و تیم های کاراته اردبیل با ۵ طلا ، ۵ نقره و ۲ برنز مقام دوم و تیم هشجین خلخال نیز با ۴ طلا ، ۵ نقره و ۱ برنز مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی یک دوره مسابقه تنیس روی میز به صورت انفرادی با حضور ۳۲ نفر از ورزشکاران شهرهای خلخال، مشگین شهر و آستارا به میزبانی خلخال برگزار شد.
در پایان این مسابقه وحید شهبازی از خلخال عنوان برتر را کسب کرد و محسن کامران و علی مشبک از مشگین شهر بترتیب دوم و سوم شدند.
رقیه زادمهر ، سرپرست اداره ورزش و جوانان خلخال روز شنبه در آیین اختتامیه این مسابقات گفت: در هفته تربیت بدنی امسال درخشش ورزشکاران این شهرستان در عرصه رقابت های ورزشی استانی قابل توجه بود.
وی از درخشش ورزشکاران این شهرستان در مسابقات المپیاد ورزشی زیر 16 سال استان ردبیل در مهرماه امسال خبرداد و
افزود: کسب چند عنوان قهرمانی در این المپیاد در رشته های بسکتبال ، دو و میدانی ، کاراته ، شطرنج و چند رشته ورزشی دیگر از جمله دستاوردهای ورزشکاران دختر و پسر خلخال از این مسابقات است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری