ریزش دیوار بیمارستان در کهریزک؛ 3 نفر زیر آوار ماندند/ 2 نفر فوت کردند


معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از ریزش دیواره یک بیمارستان خیریه در حال ساخت در کهریزک خبر داد و گفت: احتمال می‌دهیم، تعدادی از کارگران زیر آوار گرفتار باشند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از ریزش دیواره یک بیمارستان خیریه در حال ساخت در کهریزک خبر داد و گفت: احتمال می‌دهیم، تعدادی از کارگران زیر آوار گرفتار باشند.

به گزارش مهر، معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از ریزش دیواره یک بیمارستان خیریه در حال ساخت در کهریزک خبر داد و گفت: احتمال می‌دهیم، تعدادی از کارگران زیر آوار گرفتار باشند.

ابراهیم تاجیک نوری از ریزش دیوار یک بیمارستان در حال ساخت در کهریزک خبر داد و افزود: این حادثه پیش از ظهر شنبه به نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد، که بلافاصله ۳ تیم آنست و ۳ تیم عملیاتی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یک نفر که در این حادثه دچار مصدومیت شده بود، خارج و به مراکز درمانی منتقل شد.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت: احتمال می‌دهیم، که ۳ الی ۴ نفر دیگر نیز زیر آوار مانده باشند و تیم‌های آنست و جستجوی هلال احمر در حال انجام عملیات برای نجات آن‌ها هستند.

بر اساس این گزارش، گفته می‌شود، علت اولیه حادثه بارندگی دیشب و سست شدن دیواره‌های فونداسیون و فروریختن این دیواره‌ها باشد.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری در جنوب تهران است.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت: تاکنون پیکر ۴ تن از زیر آوار بیرون آمده که ۲ نفر فوت کرده و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند، عملیات برای یافتن حداقل ۳ نفر دیگر ادامه دارد.

ابراهیم تاجیک نوری در گفتگو با مهر اظهار داشت: تاکنون پیکر ۴ تن از زیر آوار بیرون آمده است.

وی افزود: از این ۴ نفر ۲ تن زنده و مصدوم هستند، که به سرعت یکی از آن ها توسط عوامل جمعیت هلال احمر شهرستان ری و مصدوم دیگر توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و متاسفانه ۲ نفر دیگر فوت کرده و پیکر بی جان آن ها از زیر آوار بیرون آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه منابع انسانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس