اتهام جاسوسی یکی از متهمان پرونده محیط زیستی منتفی شد


اتهام جاسوسی یکی از متهمان پرونده محیط زیستی منتفی شد

تهران- ایرنا- وکیل مدافع «سام رجبی» یکی از متهمان پرونده موسوم به فعالان محیط زیستی بازداشت شده، از صدور قرار منع پیگرد برای موکلش در ارتباط با اتهامات جاسوسی و مشارکت در جاسوسی خبر داد.

محمدحسین آقاسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار قضائی ایرنا با اعلام این خبر افزود: دادسرا در ارتباط با اتهامات جاسوسی و مشارکت در جاسوسی برای این موکل قرار منع پیگرد صادر کرده و این قرار با تائید از سوی دادستان تهران قطعی شده است.
وکیل دادگستری اضافه کرد: بنابراین در حال حاضر موکلم فقط دو عنوان اتهامی دارد که یکی از آنها اجتماع و تبانی به جهت ارتکاب جرم علیه امنیت ملی است و در خصوص اتهام دیگر فعلا نمی توانم اطلاع رسانی کنم.
آقاسی همچنین با اشاره به صدور کیفرخواست تحت عنوان اتهامی افساد فی الارض برای چهار متهم این پرونده اظهار داشت: البته این مساله فقط در حد اتهام است و دادگاه که محاکمه ای بین دادسرا و متهم است پس از استماع کیفرخواست و اظهارات نماینده دادستان و همچنین شنیدن دفاعیات متهمان و وکلای آنان در مورد این اتهام تصمیم گیری می کند. ضمن اینکه این مساله قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور نیز هست.
وی افزود: در حال حاضر پرونده برای دادستان تهران ارسال شده است و پس از آن به منظور طی فرایند محاکمه از دادستانی به دادگاه ارسال می شود.
اجتمام*ع.ی*3229* 3063

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی