جلسه رای اعتماد در نوبت شب آغاز شد


جلسه رای اعتماد در نوبت شب آغاز شد

تهران-ایرنا- جلسه نوبت دوم (شب) مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت چهار وزیر پیشنهادی صنعت، معدن، تجارت، راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در جلسه نوبت شب مجلس ابتدا محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه های خود را تشریح می کند و سپس صلاحیت وزیران پیشنهادی راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت آغاز می شود.
رای گیری برای چهار وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و راه وشهرسازی قرار است در جلسه نوبت شب مجلس شورای اسلامی انجام شود.
جلسه رای اعتماد نوبت عصر وزیران پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی ، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی نوبت عصر در ساعت 17 و 15 دقیقه برای یک ساعت استراحت تعطیل شد.
نمایندگان در نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی صلاحیت فرهاد دژپسند وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی را بررسی کردند.
همچنین نمایندگان وارد بررسی صلاحیت محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شدند و موافقان و مخالفان این وزیر پیشنهادی سخنرانی کردند، ولی سخنان شریعتمداری به جلسه نوبت شب مجلس موکول شد.
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در جلسه نوبت عصر امروز مجلس یک ساعت ضمن سخنرانی درمورد شرایط کشور از عملکرد و برنامه های چهار وزیر پیشنهادی دفاع کرد.
طبق آیین نامه داخلی مجلس، برای بررسی صلاحیت هر وزیر پیشنهادی دولت، مجلس یک ساعت و 30 دقیقه فرصت دارد، برای هر وزیر پیشنهادی دو نماینده موافق و دو نماینده مخالف هر کدام به مدت 15 دقیقه و در مجموع یک ساعت و وزیر پیشنهادی نیز 30 دقیقه فرصت سخنرانی دارند.
سیام**9121**1336

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید