نخستین بازی ستاره فرانسوی زنیت در لیگ روسیه + تصاویر


ستاره فرانسوی تیم والیبال زنیت کازان در نخستین بازی برای این تیم 8 امتیاز کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال زنیت کازان در سومین بازی خود در لیگ برتر والیبال روسیه با نتیجه 3 بر یک تیم «کوزباس کمروو» را شکست داد تا با 3 پیروزی متوالی و 8 امتیاز در رده چهارم جدول لیژ باقی بماند.

ولادیمیر آلکنو، سرمربی زنیت برای نخستین بار در لیگ جاری از «اروین انگاپت» ستاره فرانسوی تیمش که جایگزین ویلفردو لئون شده است، استفاده کرد. علاوه بر انگاپت، متیو اندرسون نیز برای نخستین بار برای زنیت به میدان رفت.

ماکسیم میخایلوف و مت اندرسون هر کدام 17 و انگاپت 8 امتیاز برای زنیت کسب کردند. البته بازیکن فرانسوی زنیت تنها 2 ست برای تیمش بازی کرد.

سرمربی زنیت در مورد این پیروزی گفت: پیروزی باعث لذت بردن از بازی می‌شود. ما در لیگ امسال، بازی‌های جالب و البته سخت زیادی در پیش داریم و لازم است که بیشتر برنده شویم. همچنین خوشحالم که بازیکنان جوان تیم مثل الکسیف و آلکنو (فرزند ولادیمیر آلکنو) به پیروزی تیم کمک کردند.

آلکنو درباره بازی انگاپت اظهار داشت: او یک پدیده در عقب زمین است. دریافت، حمایت و حمله او پس از اینکه اضافه وزنش را از بدهد، عالی خواهد شد.

نخستین بازی ستاره فرانسوی زنیت در لیگ روسیه + تصاویرنخستین بازی ستاره فرانسوی زنیت در لیگ روسیه + تصاویرنخستین بازی ستاره فرانسوی زنیت در لیگ روسیه + تصاویرنخستین بازی ستاره فرانسوی زنیت در لیگ روسیه + تصاویرنخستین بازی ستاره فرانسوی زنیت در لیگ روسیه + تصاویرنخستین بازی ستاره فرانسوی زنیت در لیگ روسیه + تصاویرنخستین بازی ستاره فرانسوی زنیت در لیگ روسیه + تصاویرنخستین بازی ستاره فرانسوی زنیت در لیگ روسیه + تصاویر

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر