بازیکن طلایی پوشان: پرسپولیس از همین حالا هم قهرمان است ؛ من به قهرمانی پرسپولیس صد درصد خوشبین هستم


تیم پارس جنوبی جم در هفته دهم لیگ برتر در حالی که تا دقایق پایانی دو بر یک از نفت آبادان پیش بود اما برد را با تساوی عوض کرد. شاگردان مهدی تارتار اما همچنان جایگاه خوبی در جدول رده بندی دارند و پرامید کارشان را برای آینده ادامه می دهند. محمد نوری کاپیتان باتجربه پارس جنوبی که در دو بازی گذشته نیز دو گل برای تیمش زده و عملکرد خوبی داشته در گفت و...

بازیکن طلایی پوشان: پرسپولیس از همین حالا هم قهرمان است ؛ من به قهرمانی پرسپولیس صد درصد خوشبین هستم

محمد نوری: تارتار تاکتیک‌های روز فوتبال دنیا را رصد و استفاده می‌کند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۶
بازیکن طلایی پوشان: پرسپولیس از همین حالا هم قهرمان است ؛ من به قهرمانی پرسپولیس صد درصد خوشبین هستم

کاپیتان پارس جنوبی جم اعتقاد دارد تیمش با بدشانسی ها و مشکلات موجود نتایج خوبی کسب کرده و باید این روند ادامه پیدا کند وی درباره پرسپولیس هم صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم پارس جنوبی جم در هفته دهم لیگ برتر در حالی که تا دقایق پایانی دو بر یک از نفت آبادان پیش بود اما برد را با تساوی عوض کرد. شاگردان مهدی تارتار اما همچنان جایگاه خوبی در جدول رده بندی دارند و پرامید کارشان را برای آینده ادامه می دهند. محمد نوری کاپیتان باتجربه پارس جنوبی که در دو بازی گذشته نیز دو گل برای تیمش زده و عملکرد خوبی داشته در گفت و گو با خبرنگار ما درباره شرایط تیمش و برخی موضوعات دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

در مسابقه ای که حقمان ۳ امتیاز بود، مساوی کردیم

محمد نوری گفت:

بازی خوبی مقابل صنعت نفت آبادان داشتیم. ما این بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل هم برسیم. در ادامه روی یک غافگیری گل خوردیم اما بازهم توانستیم جبران کنیم. ما موقعیت های دیگری نیز داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. در طول مسابقه کاملا سوار بر بازی بودیم و همه کار کردیم تا پیروز باشیم اما بدشانس بودیم و در بازی ای که حقمان بود ۳ امتیاز را بگیریم، تساوی کردیم. امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم.

پورامینی پاس هایی داد که نمی شد گل نزنم

محمد نوری گفت:

دو گلی که در دو بازی قبلی به ثمر رساندم، لطف خدا به من بود. اول فصل شرایط بدنی خیلی خوبی نداشتم اما الان شرایطم خوب است و بهتر از این هم می شوم. دو گلی که مقابل استقلال خوزستان و نفت آبادان زدم، حاصل زحمت بچه ها بود. از حسین پورامینی ممنونم، او دو پاس به من داد که نمی شد آنها را گل نکنم. امیدوارم در بازی های بعدی هم برای پارس جنوبی جم مثمرثمر باشم. این حداقل کاری است که می توانم برای تیمم انجام بدهم.

تارتار تاکتیک های روز فوتبال دنیا را رصد می کند

محمد نوری گفت:

تاکتیک «کروکودیل» ما که این روزها درباره اش حرف زده می شود، از نظر من ناکام نبوده است. ما روی این موضوع کار کرده بودیم. می دانستیم که نفت آبادان اینطور می تواند گل بزند و برنامه اصلی اش روی ضربات ایستگاهی و شوت های از راه دور است. متاسفانه خوش شانس هم بودند که آن ضربه ایستگاهی وارد دروازه مان شد. ما واقعا روی تاکتیکی که درباره اش حرف زده شده، کار کردیم و وقت گذاشته بودیم. به هر حال تاکتیک های روز فوتبال جهان از طریق فناوری دوربین ها خیلی زود شناسایی می شوند وآقای تارتار سرمربی ما نیز از تاکتیک خوب فوتبال استفاده می‌کند. با این حال دقت می کنیم دیگر از آن زاویه گلی دریافت نکنیم.

تلاش می کنیم نتایج خوبمان را ادامه دهیم

محمد نوری گفت:

تیم ما در این فصل شرایط سختی را تحمل می کند. حتما می دانید ما حدود ۶۰ درصد از اسکلت تیم مان تغییر داشتیم و بازیکنان زیادی جدا شدند. با این حال توانستیم با تاکتیک های کادرفنی شرایط خوبی داشته باشیم و بازی های خوبی انجام دهیم. البته بدشانس هم بوده ایم اما نتایج مان تا اینجای رقابت ها بد نبوده است. تلاش می کنیم در آینده نیز نتایج خوبی بگیریم و دل هواداران مان را شاد کنیم.

کار سختی در چمن مصنوعی رشت داریم

محمد نوری گفت:

بازی بعدی با سپیدرود مسابقه سختی است. بازی کردن در چمن مصنوعی رشت واقعا کار دشواری محسوب می شود. از طرف دیگر سپیدرود شرایط خوبی در جدول ندارد و می خواهد در این بازی خانگی ۳ امتیاز را بگیرد. با این حال ما نیز برای برد به رشت می رویم و نهایت تلاشمان را به کار می گیریم تا به هدفمان برسیم. امیدوارم همه چیز خوب باشد تا با دست پر از رشت برگردیم و امتیازات مان را افزایش دهیم.

پرسپولیس با غیرت اعضای تیم به فینال رسید

محمد نوری گفت:

پرسپولیس در چند وقت اخیر با وجود مشکلات زیادی که داشته نتایج فوق العاده ای گرفته است. واقعا کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس غیرت شان را نشان داده اند و با دست بسته به فینال آسیا رسیدند. همین حالا هم از نظر من پرسپولیس قهرمان آسیا است و هر نتیجه ای در فینال به دست آید باید از اعضای تیم تشکر کرد. مشکلاتی که در امر کمبود بازیکن در پرسپولیس وجود داشت اگر برای هر تیمی پیش می آمد تاثیرگذار بود اما برانکو و بازیکنان واقعا زحمت کشیدند و سنگ تمام گذاشتند تا این مهم حاصل شود.

خوشبینم که پرسپولیس قهرمان آسیا شود

محمد نوری گفت:

به عنوان کسی که سابقه بازی در پرسپولیس را دارم از موفقیت های این تیم خوشحالم. باید از هواداران هم تشکر کنیم که برای پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند. فکر می کنم اتحاد و انسجام به وجود آمده باعث شد تیم به فینال برود و من صد درصد خوشبین هستم که قهرمانی قاره کهن هم برای پرسپولیس حاصل شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در