طرز تهیه فینگر فود الویه برای مهمانی های مختلف


فینگرفود الویه از انواع غذاهای فرنگی پرطرفدار و محبوب در بین کودکان و بزرگسالان است و شما می توانید این نوع غذا را برای مهمانی هایی عصرانه نظیر جشن تولد و … تهیه کنید. طرز تهیه فینگر فود الویه به راحتی امکان پذیر است و در طرز تهیه این غذای فرنگی از سیب زمینی و تخم مرغ و ذرت و نخود فرنگی و خیار شور و سینه مرغ و سس مایونز و نان تست و فلفل دلمه ای و...

فینگرفود الویه از انواع غذاهای فرنگی پرطرفدار و محبوب در بین کودکان و بزرگسالان است و شما می توانید این نوع غذا را برای مهمانی هایی عصرانه نظیر جشن تولد و … تهیه کنید. طرز تهیه فینگر فود الویه به راحتی امکان پذیر است و در طرز تهیه این غذای فرنگی از سیب زمینی و تخم مرغ و ذرت و نخود فرنگی و خیار شور و سینه مرغ و سس مایونز و نان تست و فلفل دلمه ای و هویج و گوجه گیلاسی و پنیر گودا استفاده می شود.

برای تهیه سالاد الویه می توانید از روش های مختلف نظیر طرز تهیه سالاد الویه با مرغ و طرز تهیه سالاد الویه بدون مرغ و طرز تهیه سالاد الویه به صورت فینگر فود استفاده کنید که انتخاب هر یک از این روش ها برای پخت سالاد الویه به ذائقه افراد خانواده و خودتان بستگی دارد.

طرز تهیه فینگر فود الویه برای مهمانی های مختلف

مواد لازم

سیب زمینی پخته متوسط و رنده شده : ۴ عدد تخم مرغ پخته و رنده شده : دو عدد ذرت بخارپز شده : ۱/۲ لیوان خیار شور رنده شده : به مقدار لازم نخود فرنگی بخارپز شده : ۱/۲ لیوان سینه مرغ پخته شده و ریش ریش شده : به مقدار لازم نان تست : به میزان لازم سس مایونز : ۱.۵ لیوان فلفل دلمه ای : به میزان لازم هویج بزرگ : یک عدد گوجه گیلاسی : به میزان لازم پنیر ورقه ای گودا : به میزان لازم قالب دایره ای شکل قالب به شکل ستاره کوچک

طرز تهیه فینگر فود الویه

برای تهیه فینگر فود الویه ابتدا خیارشور و ذرت و تخم مرغ و سیب زمینی و مرغ را درون ظرفی مناسب با یکدیگر به خوبی ترکیب کنید سپس نخود فرنگی بخارپز شده را به همراه فلفل و سس مایونز به مخلوط سیب زمینی اضافه کنید و مواد را هم بزنید تا به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند.

طرز تهیه فینگر فود الویه برای مهمانی های مختلف
در مرحله بعدی طرز تهیه فینگر فود با سالاد الویه نان های تست را با کمک قالب گرد قالب بزنید و قالب دوم را که زدید نان از درون قالب در نیاورید و مقداری از مخلوط سالاد الویه را روی نان تست قرار دهید و با کمک قاشق نان را فشار دهید تا نان از درون قالب بیرون آید سپس همه نان های قالب زده شده را به همین روش آماده کنید.

طرز تهیه فینگر فود الویه برای مهمانی های مختلف

پنیر گودا را قالب بزنید و روی هر یک از فینگر فودها قرار دهید. هویج را به صورت نازک برش بزنید و با کمک قالب ستاره ای هویج را قالب بزنید و روی نان های تست را با ۱/۲ گوجه گیلاسی و هویج قالب زده شده و خلال دندان تزیین کنید و فینگر فودهای آماده و تزیین شده را برای سرو درون ظرفی مناسب بچینید.

طرز تهیه فینگر فود الویه برای مهمانی های مختلفطرز تهیه فینگر فود الویه برای مهمانی های مختلف

در این آموزش با طرز تهیه فینگر فود الویه آشنا شدید که امیدواریم از تهیه این غذای فرنگی در منزل نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انواع ساندویچ

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته