واشنگتن گزینه‌های برخورد با ریاض در رابطه با خاشقجی را بررسی می‌کند


واشنگتن گزینه‌های برخورد با ریاض در رابطه با خاشقجی را بررسی می‌کند

شفقنا- سخنگوی کاخ سفید از اقدام دولت آمریکا در بررسی گزینه های برخورد با عربستان در رابطه با قتل روزنامه نگار منتقد سیاست های این کشور خبر داد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از شبکه خبری «الحره» آمریکا، «سارا هاکبی سندرز»، سخنگوی کاخ سفید شامگاه دوشنبه اعلام کرد که دولت آمریکا گزینه های مختلفی برای برخورد با عربستان […]

واشنگتن گزینه‌های برخورد با ریاض در رابطه با خاشقجی را بررسی می‌کند

شفقنا- سخنگوی کاخ سفید از اقدام دولت آمریکا در بررسی گزینه های برخورد با عربستان در رابطه با قتل روزنامه نگار منتقد سیاست های این کشور خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از شبکه خبری «الحره» آمریکا، «سارا هاکبی سندرز»، سخنگوی کاخ سفید شامگاه دوشنبه اعلام کرد که دولت آمریکا گزینه های مختلفی برای برخورد با عربستان سعودی در رابطه با پرونده قتل «جمال خاشقجی»، روزنامه نگار سرشناس منتقد سیاست های این کشور را بررسی می کند.

سندرز در این باره تاکید کرد که «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا تصمیم خود در رابطه با این مسئله را زمان دیگری اعلام خواهد کرد.

این در حالی است که ترامپ هفته گذشته با «جینا هسپل»، مدیر آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA) پس از بازگشت از سفر کاری به ترکیه در رابطه با مسئله قتل روزنامه نگار سرشناس منتقد سیاست های عربستان دیدار و گفت و گو کرد.

یادآور می شود که خاشقجی به دنبال ورود به ساختمان کنسولگری عربستان در شهر استانبول ترکیه در اوایل ماه جاری میلادی، ناپدید شد و پس از گذشت ۱۷ روز از این حادثه نیز ریاض اعلام کرد که وی به اشتباه در همان ساختمان کشته شد سپس روایت خود را تغییر داده و تاکید کرد که مظنونان ارتکاب قتل، با قصد و نیت قبلی دست به چنین اقدامی زدند.

همین مسائل نیز باعث شده عربستان با درخواست های بین المللی برای افشای محل جسد این روزنامه نگار فقید و کسی که دستور ارتکاب قتل را صادر کرده، رو به رو شود.

خبر اصلی را در الحره ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)