برپایی خیمه‌های قرآنی با مشارکت قراء ایرانی و عراقی/اجرای روایتگری مصور واقعه عاشورا توسط مبلغین


برپایی خیمه‌های قرآنی با مشارکت قراء ایرانی و عراقی/اجرای روایتگری مصور واقعه عاشورا توسط مبلغین

دبیر کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین از برپایی خیمه های قرآنی با مشارکت قاریان ایرانی و عراقی خبر داد و گفت: روایتگری مصور واقعه عاشورا نیز دردستور کار مبلغین اعزامی است.

سعید غضنفری در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه روایتگری مصور واقعه عاشورا تا اربعین از جمله برنامه های مهم فرهنگی پیش بینی شده برای ایام اربعین سال جاری است، گفت: این برنامه با زبان های فارسی، عربی، آذری و اردو اجرایی می شود تا زائران خارجی حاضر در مراسم اربعین نیز بتوانند از برنامه های فرهنگی بهره مند شوند.

دبیر کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین اظهار کرد: برنامه مذکور با مشارکت گروه های مبلغین اجرایی می شود.

وی با یادآوری اینکه 3 هزار مبلغ برای شرکت در مراسم اربعین به عتبات عالیات اعزام شده اند، ادامه داد: برخی از مبلغان در حوزه روایتگری مصور فعالیت کرده و بخشی هم در گارگروه کودک و نوجوان فعالیت دارند.

غضنفری با تاکید بر اینکه روایتگری به دو طریق سنتی و جدید اجرایی می شود، افزود: بر این اساس در موکب های متعدد و همچنین در مرزهای کشورمان از طریق پخش محتوای چند رسانه ای و همچنین پرده خوانی روایت گری واقعه عاشورا اجرایی می شود.

برپایی خیمه های قرآنی با مشارکت قاریان ایرانی و عراقی

دبیر کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه برپایی خیمه های قرآنی نیز از دیگر برنامه های فرهنگی اربعین سال جاری است، خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که برنامه های خیمه قرآنی به صورت مشترک با حضور قاریان ایرانی و عراقی برگزار می شود و در این بین کرسی های تلاوت نیز برپا خواهد شد.

پایان پیام/561

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی