احتمال ساخت دوبارهٔ محصولات انحصاری مایباخ


احتمال ساخت دوبارهٔ محصولات انحصاری مایباخ

در اواخر دههٔ 90 میلادی، دایملر برند مایباخ را به‌عنوان برندی فوق لوکس احیا کرد و محصولاتی انحصاری را از طریق آن به بازار عرضه نمود؛ اما مایباخ در بازار حریف رولزرویس و بنتلی نشد و چندان موفق عمل نکرد. به همین دلیل در سال 2013 دایملر این برند فوق لوکس را به‌نوعی منحل کرد.... نوشته احتمال ساخت دوبارهٔ محصولات انحصاری مایباخ به صورت اختصاصی برای...

در اواخر دههٔ 90 میلادی، دایملر برند مایباخ را به‌عنوان برندی فوق لوکس احیا کرد و محصولاتی انحصاری را از طریق آن به بازار عرضه نمود؛ اما مایباخ در بازار حریف رولزرویس و بنتلی نشد و چندان موفق عمل نکرد. به همین دلیل در سال 2013 دایملر این برند فوق لوکس را به‌نوعی منحل کرد. البته نام مایباخ به‌طور کامل کنار نرفت و ازآن‌پس نسخهٔ لوکس‌تری از محصولات مرسدس بنز توسط این برند عرضه شد. حال اما به گزارش اتوکار، مایباخ می‌تواند در آینده دوباره محصولات انحصاری خود را تولید کند.

احتمال ساخت دوبارهٔ محصولات انحصاری مایباخ

دیتر زتچه، رئیس دایملر در این رابطه به اتوکار گفته است که در برنامهٔ بلندمدت این گروه خودروسازی، مایباخ مانند آام‌گ به یک بخش مجزا تبدیل می‌شود. هم‌اکنون آام‌گ بخشی عملکردی است که به‌عنوان یک ستون مجزا در کنار مرسدس بنز و مایباخ فعالیت می‌کند و مدل‌های GT کوپه، رودستر، چهاردر و هایپرکار پروجکت وان را به بازار عرضه کرده است.

احتمال ساخت دوبارهٔ محصولات انحصاری مایباخ

هرچند ما نمی‌دانیم که مایباخ چه خودروهایی را به‌عنوان محصولات انحصاری خود تولید خواهد کرد، اما کانسپت‌های ویژن اولتیمیت لاکچری و ویژن 6 می‌توانند نشان‌گر ویژگی‌هایی از محصولات آیندهٔ این برند فوق لوکس باشند. مثلاً اولتیمیت لاکچری پیش‌نمایشی از نسل آیندهٔ مرسدس بنز GLS را ارائه کرده که مطمئناً نسخهٔ لوکس‌تری از آن توسط مایباخ عرضه خواهد شد. کانسپت ویژن 6 هم کوپهٔ منحصربه‌فردی است که حتی بالاتر از S کلاس کوپه قرار می‌گیرد. این کانسپت‌ها اما با سدان‌های فوق لوکس 57 و 62 که قبلاً توسط مایباخ تولید می‌شدند بسیار متفاوت هستند.

احتمال ساخت دوبارهٔ محصولات انحصاری مایباخ

هم‌اکنون مرسدس بنز S کلاس پایه و اساس محصولات مایباخ را تشکیل می‌دهد. نسخهٔ لوکس‌تری از این خودرو که توسط مایباخ عرضه می‌شود چیزی بین آئودی A8 و بنتلی فلاینگ اسپار یا ب‌ام‌و سری 7 و رولزرویس گوست است. ولی شاید دایملر قصد دارد در آینده از طریق مایباخ رقیبی برای سدان‌های گران‌قیمت‌تر این برندهای بریتانیایی تولید کند. ولی بااین‌حال بخش عمدهٔ فعالیت مایباخ همچنان ساخت نسخه‌های لوکس‌تری از مدل‌های پرچم‌دار مرسدس بنز مثل S کلاس، GLS و G کلاس خواهد بود.

احتمال ساخت دوبارهٔ محصولات انحصاری مایباخ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)