ورزشگاه آزادی مهیای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا است


ورزشگاه آزادی مهیای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا است

پرسپلویس نیوز: مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از آمادگی کامل ورزشگاه آزادی برای میزبانی از فینال لیگ قهرمانان آسیا خبر داد. و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی گفت: ورزشگاه آزادی مهیای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا است و تا 17 آبان...

ورزشگاه آزادی مهیای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا است
ورزشگاه آزادی مهیای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا است

پرسپلویس نیوز: مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از آمادگی کامل ورزشگاه آزادی برای میزبانی از فینال لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی گفت: ورزشگاه آزادی مهیای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا است و تا ۱۷ آبان استادیوم را تحویل مسئولان می دهیم. پروژه‌ای که ۵۰ سال عمر کرده باشد، نیازمند مرمت و نگهداری است و این مهم منوط به این است که عوامل اجرایی نسبت به نگهداری توجه بیشتر و اقدامات لازم را انجام دهند. مرمت، تجهیز و رفع مشکلات استادیوم آزادی برنامه جاری این شرکت است.

وی ادامه داد:تغییراتی که AFC به فدراسیون فوتبال کشورمان برای برگزاری این رویداد ارائه کرده، شامل بهسازی رختکن داورها، جدایی محل استراحت داورها از ورزشکاران و محل استقرار خبرنگاران از ورزشکاران است.فضاهایی که داشتیم فضاهای بسیار خوبی بود اما سیاست جدید فیفا باعث شد تغییراتی بدهیم و ساختمان‌ها جابه جا شود که این کار در حال انجام است. تغییرات جزئی هم در اطراف زمین از جمله نور و صوت استادیوم بود که AFC اعلام کرده بود و باید انجام می‌شد. همچنین به دلیل اینکه مهمان خارجی داریم تغییراتی را در چیدمان صندلی ها در VIP ایجاد کردیم. این که گفته می شود ایرادات ۲۰۰ مورد بوده است را تکذیب می کنم. قسمتی که به ما مربوط است و باید انجام شود ۲۴ مورد بود.

کریمی اظهار داشت: حدود ۱۶ مورد آن انجام شده و ۹ مورد در دست اجرا است که تمام تلاش خود را می کنیم تا پیش از بازی فینال کار به اتمام برسد. برای تحقق فروش بلیت الکترونیکی از اسفند سال گذشته اقدامات لازم را به اجرا در اوردیم ضمن اینکه FIFA و AFC مواردی را در مورد حضور مردم و فروش بلیت اعلام کرده بودند. به این ترتیب ما به صورت داربست، فضایی را آماده کردیم که بازرسی بدنی و کنترل بلیت ها انجام ‌شود. این اقدام از اسفند گذشته صورت گرفته و هم اکنون به نتیجه رسیده و با بازی همزمان شده است.گیت های استاندارد و پیشرفته ای را راه اندازی کرده ایم که نصب آن آغاز شده است .ضمن اینکه از این پس برای رویدادهای ورزشی در استادیوم آزادی سیستم فروش الکترونیکی هم به اجرا در خواهد آمد تا هر کسی در هر جای ایران بتواند بلیت خریده و صندلی اش را انتخاب کند. برای این بازی ۵۰ درصد گیتها رونمایی می شود و تا پایان سال تمامی تونل‌ها و ورودی‌های درب غربی و شرقی مجهز به گیت‌های استاندارد خواهند شد.آبان همه کارها به پایان می رسد و ورزشگاه آزادی آماده برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیاست.

تبلیغات زیر خبر پاپ کل اخبار

ورزشگاه آزادی مهیای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا است

این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس