ترافیک در مسیرهای منتهی به مرز چذابه روان است


ترافیک در مسیرهای منتهی به مرز چذابه روان است

چذابه - ایرنا - رئیس پلیس راه استان خوزستان ترافیک در مسیرهای منتهی به مرز چذابه را روان اعلام کرد و گفت: تمهیدات کنترلی از قبیل نصب دوربین ‌های کنترل سرعت و استقرار نیروهای پلیس در مسیرهای منتهی به این گذرگاه مرزی تعبیه شده است.

سرهنگ رضا دولتشاهی سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مرز چذابه اظهار داشت: با توجه به افزایش تردد و ترافیک خودرویی در مسیرهای منتهی به پارکینگ های مرز چذابه، توصیه می شود زائران با آرامش خاطر حرکت کنند.
وی با اشاره به ممنوعیت تردد کامیون و تریلر در محورهای اهواز به شلمچه و چذابه ادامه داد : ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محورهای منتهی به هر 2مرزچذابه وشلمچه تا تاریخ 12 آبان ادامه دارد .
وی با اشاره به شروع حجم ترافیک تردد زائرین از بعدازظهر امروز سه شنبه افزود : در پارکینگ مرز چذابه حدود 10هزار خودرو مستقر هستند که پیش بینی می شود از امشب حجم ترافیک در محور چذابه به اهواز سنگین باشد که دراین صورت با 2 طرفه کردن این محور از جاده قدیم چذابه و جاده جدید بار ترافیک کاهش پیدا می کند.
وی با بیان اینکه در مرز شلمچه هیچگونه مشکل ترافیکی وجود ندارد و تردد روان و به سهولت انجام می شود گفت : محورهای منتهی به مرز شلمچه هیچگونه مشکل ترافیکی نخواهد داشت .
به گزارش ایرنا با گذشت 20 روز از ماه صفر و شروع حرکت پیاده روی اربعین حسینی تا کنون بیش از 300هزار نفر زائر اربعین حسینی از مرز بین المللی چذابه تردد داشته اند .
گذرگاه مرزی چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز یکی از سه کانون اصلی و بین المللی تردد زائران اربعین حسینی است.
اربعین پارسال 380هزار زائر اربعین حسینی از چذابه به کربلای معلی و نجف اشرف عزیمت کردند.
6068

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط