بکارگیری تجهیزات پلیس هوا ناجا در ماموریت اربعین


بکارگیری تجهیزات پلیس هوا ناجا در ماموریت اربعین

فرمانده هوا ناجا از بکارگیری تجهیزات و امکانات هوایی پلیس در ماموریت اربعین خبر داد.

بکارگیری تجهیزات پلیس هوا ناجا در ماموریت اربعینبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین علی مستاجران فرمانده هوا ناجا اظهار کرد: پلیس هوا ناجا آنچه را که برای مراسم باشکوه راهپیمایی اربعین مورد نیاز بود به کارگیری کرد تا این ماموریت عظیم به خوبی برگزار شود.

وی افزود: هوا ناجا حتی بخشی از وظایف اورژانس که مربوط به خدمات رسانی به حادثه دیدگان تصادفات رانندگی و غیر آن نیز انجام می‌دهد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در ایام اربعین همه کشور بسیج می‌شوند تا این مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار و خیل عظیم عاشقان روانه کربلا معلی شوند.

فرمانده هوا ناجا با بیان اینکه در این میان پلیس وظایف مهمی بر عهده دارد، گفت: بخشی از وظایف نیروی انتظامی به هوا فضا و در بخش‌های کنترل تردد در جاده‌ها و نیز مرز‌ها محول شده که در هر دو حوزه مزبور اقدمات خوبی انجام شده است.

سردار مستاجران افزود: از آنجایی که بخش اعظمی از زائران اربعین با خودرو‌های شخصی در جاده‌ها تردد می‌کنند و همین امر ممکن است باعث ایجاد ترافیک و راهبندان شود، بر همین اساس همکاران ما با پرواز بر فراز جاده‌ها، گره‌های کور ترافیکی را شناسایی و اقدامات لازم با همکاری پلیس راه برای بازگشایی مسیر انجام می‌شود.

فرمانده هوا ناجا به پهپاد‌های این نیرو اشاره و بیان کرد: پهپاد‌ها در بحث کنترل و پایش مرز‌ها و نیز موضوعات ترافیکی و امنیتی اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه هوا ناجا از متخصص‌ترین افراد خود در بحث ماموریت اربعین استفاده کرده است، گفت: نیرو‌های خلبان، پروازی، امدادی و غیره اکثراً به صورت داوطلبانه در این ماموریت معنوی حاضر شده‌اند.

سردار مستاجران از مجموعه اقدامات صورت گرفته توسط همکاران خود در بخش هوا ناجا، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06