تهیه‌کننده‌ انیمه Castlevania در حال مذاکره برای ساخت سریال The Legend of Zelda است


تهیه‌کننده‌ انیمه Castlevania در حال مذاکره برای ساخت سریال The Legend of Zelda است

اخیراً شاهد فصل دوم انیمه Castlevania در نتفلیکس بودیم که با بازخوردهای خوبی مواجه شد، اما ظاهراً تهیه‌کننده‌ی این سریال قرار است سریال The Legend of Zelda را نیز توسعه دهد. «آدی شانکار» (Adi Shankar) که تهیه‌کنندگی انیمه  Castlevania را انجام داده و حتی سریالی براساس Assassin’s Creed را هم در دست توسعه دارد، طی پست جدیدی در صفحه‌ی اینستاگرام...

اخیراً شاهد فصل دوم انیمه Castlevania در نتفلیکس بودیم که با بازخوردهای خوبی مواجه شد، اما ظاهراً تهیه‌کننده‌ی این سریال قرار است سریال The Legend of Zelda را نیز توسعه دهد.

«آدی شانکار» (Adi Shankar) که تهیه‌کنندگی انیمه Castlevania را انجام داده و حتی سریالی براساس Assassin’s Creed را هم در دست توسعه دارد، طی پست جدیدی در صفحه‌ی اینستاگرام خود اعلام کرده که در حال صحبت با «یک شرکت گیمینگ نمادین ژاپنی» است تا سریالی را از یکی از بزرگ‌ترین عناوین این شرکت تهیه‌کنندگی کند و در 16 نوامبر (25 آبان) این سریال را معرفی خواهد کرد. گرچه وی جزئیات بیشتری را به اشتراک نگذاشته، سایت The Wrap گزارش داده که سریال مذکور مربوط به بازی The Legend of Zelda است.

نینتندو راجع به این موضوع، گفته است که «چیزی برای اعلام کردن در این باره» ندارد و به نظر می‌رسد که باید منتظر بمانیم تا شانکار شخصاً از این پروژه رونمایی کند.

مدت‌هاست که شایعه‌ی ساخت سریال The Legend of Zelda برای شبکه‌ی نت‌فلیکس را می‌شنویم و با توجه به در دست ساخت بودن انیمیشن Super Mario Bros. توسط نینتندو و Illumination Entertainment، به نظر می‌رسد که فقط تا به حال زمان آن نرسیده بوده است. طرفداران بی‌صبرانه انتظار چنین سریالی را می‌کشند که احتمالاً تا کمتر از یک ماه دیگر در 16 نوامبر، این انتظار به پایان خواهد رسید و بالاخره از آن رونمایی خواهد شد.

نظر شما راجع به سریال The Legend of Zelda چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تهیه‌کننده‌ انیمه Castlevania در حال مذاکره برای ساخت سریال The Legend of Zelda است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود