وعده های دشمن راه به جایی نخواهد برد


وعده های دشمن راه به جایی نخواهد برد

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای پدافند غیرعامل خراسان جنوبی در بیرجند افزود: در عین حال باید در کمال بیداری و تعهد، آمادگی کامل را در برابر توطئه های دشمن داشت.وی...

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای پدافند غیرعامل خراسان جنوبی در بیرجند افزود: در عین حال باید در کمال بیداری و تعهد، آمادگی کامل را در برابر توطئه های دشمن داشت.
وی ادامه داد: اگر جامعه از شرایط پیرامونی اش ناآگاه باشد نابود می شود و شرط بقای فرد و جامعه داشتن بصیرت، تعهد و حساسیت نسبت به امور است.
امام جمعه بیرجند گفت: اگر فرد یا جامعه‌ای آگاه باشد اما بصیرت و نیرویی برای تحلیل نداشته باشد و علت و سبب را با بصیرت به دست نیاورد بازهم محکوم به نابودی است و حتی اگر همه موارد را داشته باشد اما تعهد و حساسیت نسبت به وظایف خود نداشته باشد بازهم نابود می شود.
وی اظهار داشت: جنگ نظامی، یک جبهه است اما امروز انواع جنگ‌ها، بی‌سرو صداست که می‌تواند بسیار خطرناکتر از جنگ نظامی باشد و جامعه، ملت و کشوری را با شکست مواجه کند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: زمانی که از فتنه صحبت می‌شود ذهن‌ ها به سمت فتنه‌های 78 و 88، جنگ نرم، صدام و دیگر فتنه‌ها می‌رود در صورتی که موضوع این نیست و باید بدانیم فتنه‌ها هر روز و هر لحظه وجود دارد.
وی گفت: دنیای بشریت با محاصره غذایی و دارویی، قتل نفس و هتک ناموس، تهاجم ، ویرانی شهرها و کشورها، کشتن زنان و کودکان و ... مواجه است بنابراین باید خدا را شکر کرد که نسخه دین برای پیاده کردن عدل در اختیار ما است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: شهادت بالاترین مقام است و فردی که تا لحظه شهادت پیش رفته و در هر لحظه آمادگی برای شهادت را دارد و تا لحظه مرگ در راهش ثابت قدم مانده ، مقامش از شهادت بالاتر است.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران پیام 124 هزار پیامبر و امانت الهی است که باید آن را محکم بگیریم.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: دنیا، عالم تضاد و تزاحم است و هر چیزی به تناسب خودش آفتی دارد، اگر خواهان تضمین بقا هستیم باید آمادگی دفاعی داشته باشیم.
7559 * 6054
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو