عکس های متحرک حرکات ورزشی برای داشتن بدن خوش فرم


عک متحرک حرکت ورزشی,تناسب اندام,بدن خوش فرم,آموزش حرکات ورزشی,بهترین حرکات ورزشی برای خانم ها و آقایان,تصاویر متحرک حرکات ورزشی نوشته عکس های متحرک حرکات ورزشی برای داشتن بدن خوش فرم اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.

آموزش حرکات ورزشی با عکس های متحرک برای داشتن اندام زیبا

برای داشتن بدنی قوی، لازم نیست حتماً به باشگاه بروید تا بدن خود را ورزیده کنید.تمریناتی که در ادامه معرفی خواهیم کرد تک‌تک ماهیچه‌های بدن را درگیر کرده و بدون نیاز به دستگاه‌های بدن‌سازی، چربی بدن را می‌سوزانند.

کرانچ دوچرخه

حرکت کرانچ دوچرخه
این حرکت ورزشی باعث می‌شود بخش مرکزی بدن، داغ شود؛ زیرا به تثبیت و گردش عمقی شکم نیاز دارد. همچنین این تمرین ورزشی باعث تحریک فیبرهای ماهیچه‌ای بیشتر در ماهیچه‌های راست و اریب شکم می‌شود.

حرکت بورپی

حرکت بورپی یک تمرین قدرتی بسیار موثر برای تقویت ماهیجه ها ی بدن است
مهم‌ترین نکته در مورد این حرکت ورزشی، ترکیب تمرینات قلبی و تمرینات قدرتی در یک تمرین است.

حرکت چمباتمه

حرکت چمباتمه تمام ماهیچه‌های موجود در پایین تنه را درگیر می کند
یکی از تمرینات ورزشی بسیار طبیعی و مهم، حرکت چمباتمه است. این حرکت ورزشی تمام ماهیچه‌های موجود در پایین تنه را درگیر می‌کند.

حرکت پروانه

این تمرین ورزشی به شدت برای تقویت قلب مؤثر است.
برای افزایش تراکم استخوان، حرکت پروانه یکی از تمرینات برتر چندمنظوره محسوب می‌شود. این تمرین ورزشی به شدت برای تقویت قلب مؤثر است.

حرکت ضربه به نشیمنگاه

این حرکت ورزشی عضله چهار سر به ویژه ماهیچه جلوی ران و قلب را تقویت می‌کند
برای انجام این حرکت ورزشی، بایستید و پاهای خود را به اندازه عرض باسن باز کنید. سپس در جا بدوید و سعی کنید پاهای خود را به اندازه‌ای به پشت خم کنید که پاشنه پاها به نشیمنگاهتان ضربه بزند. این حرکت عضله چهار سر به ویژه ماهیچه جلوی ران و قلب را تقویت می‌کند.

چمباتمه زدن روی یک پا

این حرکت ورزشی برای تقویت عضلات پائین تنه بسیار مفید است

این حرکت ورزشی برای تقویت زردپی‌های پشت زانو، بخش شکم و باسن بسیار مناسب است. روی یک پا بایستید و پای دیگر را همزمان با چمباتمه زدن، به سمت جلو حرکت دهید.

حرکت شنا

حرکت شنا برای تقویت عضلات بازو و سینه بسیار مفید است

این تمرین ورزشی برای تقویت سینه، کمر، بازوها و حتی شکم بسیار مؤثر است. سعی کنید شانه‌هایتان با مچ دستتان در یک خط قرار گیرد. تا آنجا که ممکن است قفسه سینه خود را به زمین نزدیک کنید.

پرش تاک

این تمرین ورزشی برای تقویت کل بدن مفید است
در این پرش بایستی طوری بپرید که زانوها به سینه بچسبند. این حرکت بسیار قدرتمند و جذاب است و به تقویت کل بدن از جمله قلب کمک می‌کند.

[امتیاز دهنده: 17 نفر و میانگین امتیاز: 2.6]


بيشترين بازديد امروز در گروه گوناگون


کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
معلم شیطان صفت بازداشت شد + عکس