مرگ دختربچه 7 ساله در بیمارستان گنبد کاووس؛ احتمال قصور پزشکی وجود دارد


مرگ دختربچه 7 ساله در بیمارستان گنبد کاووس؛ احتمال قصور پزشکی وجود دارد

دختربچه 7 ساله گلستانی در شهرستان مینودشت دیروز در اتاق عمل بیمارستان بسکی گنبد به علت ایست قلبی و تنفسی جان خود را از دست داد.

به گزارش گلستان ۲۴؛ نازنین زهرا، دانش‌آموز مقطع ابتدایی شهرستان مینودشت به علت درد شدید در ناحیه شکم به بیمارستان مینودشت انتقال داده شد و پس از انجام معاینات پزشکی به تشخیص پزشک جراح برای عمل جراحی به بیمارستان بسکی گنبد منتقل شد.

پس از طی روند انتقال، نازنین زهرا در اتاق عمل بیمارستان بسکی گنبد به علت ایست قلبی و تنفسی جان خود را از دست داد.

گفته می‌شود در وقوع مرگ نازنین زهرا قصور پزشکی دخیل است.

به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان، به دنبال گزارش بروز یک مورد مرگ کودک 7 ساله در شهرستان گنبدکاووس، رئیس دانشگاه دستور تشکیل فوری تیم تخصصی نظارت بر فرایند درمان، متشکل از متخصص جراحی، فوق تخصص عفونی اطفال و مدیران و کارشناسان معاونت درمان را صادر کرد.

اعضای این تیم نسبت به تشکیل جلسه در محل بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مینودشت، باحضور مدیران شبکه بهداشت شهرستان‌های گنبد و مینودشت، ریاست بیمارستان مینودشت، کارشناسان نظارت بر درمان شبکه‌های پیشگفت، کارشناس بازرسی دانشگاه علوم پزشکی، مدیر بیمارستان بسکی گنبد، متخصص جراح عمومی مسئول بیمار، کارشناسان ایمنی بیمار و سوپروایزر های بیمارستان‌های درگیر اقدام کرده و با همه عوامل دست‌اندرکار در شهرستان‌های گنبد و مینودشت مصاحبه کردند.

تیم کارشناسی گزارش نهایی خود را در 2 روز آینده تکمیل می‌کند و فرایند حقوقی و قانونی و ارجاع پرونده به مراجع مربوطه آغاز خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه نیز ضمن کامل بودن امکانات تجیهزاتی، لوازم مصرفی و تخصصی بیمارستان مینودشت، گفت: نبود دستکش در بیمارستان که در برخی شبکه‌های اجتماعی نقل شده کذب محض است.

انتهای پیام/ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر