در مورد کارتون لوک خوش شانس و دانلود آهنگ تیتراژ کارتون خاطره انگیز و قدیمی


کارتون لوک خوش شانس و دانلود آهنگ کارتون دهه شصتی اگر متولد دهه شصت و هفتاد شمسی باشید حتما مانند من با کارتون لوک خوش شانس خاطره دارید و مرتب کارتون لوک خوش شانس را از شبکه دوم سیما دنبال کرده اید. لوک خوش شانس Lucky Luke داستان مصور فرانسوی- بلژیکی ساخته موس دو بور است. … نوشته در مورد کارتون لوک خوش شانس و دانلود آهنگ تیتراژ کارتون خاطره انگیز...

در مورد کارتون لوک خوش شانس و دانلود آهنگ تیتراژ کارتون خاطره انگیز و قدیمی

کارتون لوک خوش شانس و دانلود آهنگ کارتون دهه شصتی

اگر متولد دهه شصت و هفتاد شمسی باشید حتما مانند من با کارتون لوک خوش شانس خاطره دارید و مرتب کارتون لوک خوش شانس را از شبکه دوم سیما دنبال کرده اید.

لوک خوش شانس Lucky Luke داستان مصور فرانسوی- بلژیکی ساخته موس دو بور است. رنه گوسینیبهترین دوران این کمیک استریپ را نوشت. داستان در غرب وحشی و در مورد یه گاوچران به نام لوک خوش شانس است همان مردی که سریع تر از سایه اش هفت تیر می شکد و در غرب وحشی عدالت را برقرار کرده است.

در مورد کارتون لوک خوش شانس و دانلود آهنگ تیتراژ کارتون خاطره انگیز و قدیمی

داستان کارتون لوک خوش شانس

داستان این کارتون در مورد یک کابوی خوش شانس است که با اسب و سگش بوشوک به مکان های مختلف سفر می کند و با تکیه به سرعت دست خود در تیراندازی و البته شانس جلوی خیلی از خلاف ها را می گیرد و تبهکاران غرب وحشی را به دام قانون می اندازد.

در هر قسمتی از این کارتون لوک خوش شانس داستان های جدیدی دارد و سعی می کند علیه چند خلافکار مبارزه کند. مهمترین دشمنان لوک خوش شانس، برادران دالتون هستند که به عنوان شخصیت های شناخته شده این کارتون هستند و اغلب هم نمی توانند لوک را شکست دهند و به دام می افتند.

نحوه ساخت کارتون لوک خوش شانس

در سال 1983 کمپانی هانا-باربرا با همکاری موریس، نخستین مجموعه پویانمایی لوک خوش شانس را در 26 قسمت تهیه کرد. بعد از آن در سال 1991 بیست و شش قسمت دیگر هم توسط همین کمپانی ارائه شد که مانند سری اول، تجربه موفقت آمیزی برای هانا باربرا بود.

آخرین سری انیمیشن های تولید شده لوک خوش شانس در سال 2001 در 52 قسمت از ماجراهای او به تصویر در آمد. مجموعه ای که هم به لحاظ کیفی در سطح پایین تری نسبت به مجوعه قبلی بود و هم چندان به داستان های اصلی وفادار نبود و شخصیت های تازه ای در خود داشت.
در مورد کارتون لوک خوش شانس و دانلود آهنگ تیتراژ کارتون خاطره انگیز و قدیمی

تیتراژ پایانی لوک خوش شانس

در آخر هر قسمت از لوک خوش شانس، نمایی ثابت وجود دارد که در آن لوک، سوار بر جالی و در حالی که بوشوگ هم آنها را دنبال می کند به سمت غروب، آرام و خسته حرمت می کند و به آرامی صدای موسیقی اوج می گیرد و خواننده با صدای خسته شروع به خواندن می کند : من گاوچران تنهایی هستم که از خانه‌ام دور افتاده‌ام…

در نسخه دوبله شده فارسی این نما حذف شده است و خیلی کوتاه تر نشان داده می شود.

در این سمت آهنگ های تیتراژ کارتون دهه شصتی و قدیمی لوک خوش شانس را برای دانلود آماده کرده ایم و امیدواریم که لذت ببرید.

آهنگ با کلام فارسی و زبان اصلی، صدای بوشوگ و برادران چارلی را در یک فایل زیپ برای دانلود قرار داده ایم.

دانلود

همچنین دانلود کنید : دانلود آهنگ کارتون هاچ زنبور عسل

[امتیاز دهنده: 0 نفر و میانگین امتیاز: 0]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید