اعلام برنامه‌های آئودی برای سال 2019


اعلام برنامه‌های آئودی برای سال 2019

طی چند ماه اخیر آئودی فعالیت زیادی داشته و محصولات جدید متعددی را معرفی کرده است که شامل مدل‌های Q8، نسل جدید A1، نسل جدید Q3، کراس‌اوور الکتریکی E-Tron، نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ TT، نسخهٔ بروز شدهٔ R8 و مدل اسپرت SQ2 می‌شود؛ اما خبر تعجب‌برانگیز اینکه آئودی این حرکت قدرتمند خود را در سال آینده... نوشته اعلام برنامه‌های آئودی برای سال 2019 به صورت...

طی چند ماه اخیر آئودی فعالیت زیادی داشته و محصولات جدید متعددی را معرفی کرده است که شامل مدل‌های Q8، نسل جدید A1، نسل جدید Q3، کراس‌اوور الکتریکی E-Tron، نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ TT، نسخهٔ بروز شدهٔ R8 و مدل اسپرت SQ2 می‌شود؛ اما خبر تعجب‌برانگیز اینکه آئودی این حرکت قدرتمند خود را در سال آینده هم حفظ خواهد کرد زیرا قرار است در سال 2019 تعداد 11 مدل جدید دیگر را معرفی کند. این خبر طی یک رویداد تجربهٔ رانندگی با Q8 در اسپانیا اعلام شده است. حال در ادامهٔ این مطلب به معرفی محصولات جدیدی می‌پردازیم که قرار است آئودی سال آینده معرفی کند.

نسل جدید A3

اعلام برنامه‌های آئودی برای سال 2019

آئودی قصد دارد سال آینده نسل جدید هاچ‌بک A3 را برای رقابت با نسل جدید مرسدس بنز A کلاس راهی بازار کند. این هاچ‌بک کامپکت جدید بر اساس پلت‌فرم MQB ساخته شده و با پیشرانه‌های چهار سیلندر با قدرتی از 150 تا 230 اسب بخار عرضه خواهد شد. نسل جدید A3 همچنین از جدیدترین زبان طراحی و تکنولوژی‌های آئودی هم بهره‌مند خواهد بود.

فیس‌لیفت A4 و Q7

اعلام برنامه‌های آئودی برای سال 2019

نسل کنونی A4 از تابستان سال 2015 به بازار آمد و به‌تازگی فیس‌لیفتی جزئی را تجربه کرده است اما چون این نسخهٔ جدید هنوز به بازار عرضه نشده است، در لیست مدل‌های 2019 آئودی دیده می‌شود؛ اما یکی دیگر از محصولات آئودی که سال آینده مورد فیس‌لیفت قرار می‌گیرد، کراس‌اوور Q7 است. به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای این خودرو احتمالاً شامل تغییرات جزئی در ظاهر و تجهیزات می‌شود. همچنین ممکن است Q7 به سیستم‌های ایمنی و کمک‌رانندهٔ مدل‌های A8 و Q8 هم مجهز شود تا بتواند توانایی رقابت خود را در برابر نسل جدید مرسدس بنز GLE و ب‌ام‌و X5 حفظ کند. این در حالی است که ارائهٔ قوای محرکهٔ هیبریدی خفیف دیزلی برای این خودرو تقریباً قطعی به نظر می‌رسد.

مدل‌های S و RS از خانوادهٔ A6 و A7 در راه‌اند

اعلام برنامه‌های آئودی برای سال 2019

سال آینده سه عضو جدید به خانوادهٔ A6 اضافه خواهد شد که شامل مدل‌های A6 آلرود، S6 و RS6 می‌شود. مدل اول نسخهٔ کراس است که به پوشش‌های پلاستیکی بدنه مجهز بوده و ارتفاع بیشتری از سطح زمین خواهد داشت. مدل S6 که نسخه‌ای میان عملکردی محسوب می‌شود، به پیشرانهٔ 2.9 لیتری V6 توئین توربوی مدل RS5 مجهز خواهد بود که 450 اسب بخار قدرت دارد؛ و نهایتاً پرچم‌دار خانوادهٔ A6 یعنی مدل RS6 هم با پیشرانهٔ 4 لیتری V8 با 605 اسب بخار قدرت به جنگ ب‌ام‌و M5 و مرسدس-آام‌گ E63 می‌رود. مدل‌های S7 و RS7 هم از همان موتورهای S6 و RS6 استفاده خواهند کرد.

E-Tron Sportback

اعلام برنامه‌های آئودی برای سال 2019

آئودی به‌تازگی اولین کراس‌اوور تمام الکتریکی خود را با نام E-Tron معرفی کرده است؛ اما این تمام ماجرا نیست زیرا ارباب حلقه‌ها قصد دارد سال آینده نسخهٔ اسپرت‌تری از این خودرو را هم با نام E-Tron Sportback به بازار عرضه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات