پیغام عجیب بازیکنان استقلال به هواداران ؛ استقلالی ها به حال پرسپولیس غبطه می خورند؟!


اگر چه تیم استقلال در هفته دهم لیگ برتر مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی شکست خورد، اما تمرینات روز‌های اخیر این تیم با نشاط برگزار شد. بازیکنان این تیم در صفحات اجتماعی پست «همه با هم» را گذاشته تا به هواداران پیغام بدهند که برای شروع موفقیت‌های استقلال عزم جدی دارند. بازیکنان این تیم به هواداران تیم‌شان پیغام داده‌اند که این روز‌های سخت می‌گذرد و...

پیغام عجیب بازیکنان استقلال به هواداران ؛ استقلالی ها به حال پرسپولیس غبطه می خورند؟!

بازیکنان استقلال: کاش ما هم مثل پرسپولیس محروم بودیم!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | ۷:۲۰
پیغام عجیب بازیکنان استقلال به هواداران ؛ استقلالی ها به حال پرسپولیس غبطه می خورند؟!

بازیکنان استقلال پیغام جالبی به هواداران خود دادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگر چه تیم استقلال در هفته دهم لیگ برتر مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی شکست خورد، اما تمرینات روز‌های اخیر این تیم با نشاط برگزار شد.

بازیکنان این تیم در صفحات اجتماعی پست «همه با هم» را گذاشته تا به هواداران پیغام بدهند که برای شروع موفقیت‌های استقلال عزم جدی دارند. بازیکنان این تیم به هواداران تیم‌شان پیغام داده‌اند که این روز‌های سخت می‌گذرد و بهتر است پشت تیم‌شان باشند. شاگردان وینفرد شفر از شعار‌های برخی از هواداران در سکو‌ها بسیار ناراحت هستند و می‌خواهند هر طور شده خودشان را ثابت کنند.

بازیکنان استقلال همچنین در تمرینات به فینالیست شدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرده‌اند. آنها اعتقاد دارند که اگر چه پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات محروم است و با ۱۲، ۱۳ بازیکن به مصاف حریفانش رفته، اما همین مسئله به آنها کمک کرده است، چرا که هیچ فشاری برای گرفتن نتیجه روی این تیم نبود.

اگر پرسپولیس همان مرحله گروهی هم حذف می‌شد، کسی حرفی نمی‌زد، چون همه می‌گفتند دست برانکو بسته است و نباید انتقاد کرد! استقلال اما، ۶ بازیکن در نقل و انتقالات از دست داد و چندین بازیکن گرفت و هر رزو فشار آوردند که این تیم باید نتایج بهتری بگیرد.

ضمن اینکه استقلال زمان علیرضا منصوریان هم پنجره نقل و انتقالات بسته شد، اما با بازیکنان جوان نتایج خیلی خوبی گرفت، آن هم بدون فشار و انتظار! یکی از بازیکنان که خیلی ناراحت بود، گفت:

داریوش شجاعیان و محسن کریمی مصدوم هستند و اگر اضافه شوند، شرایط تیم بهتر هم می‌شود.

یکی دیگر از بازیکنان هم گفته که بازی‌های رسانه‌ای و حجم انتقاد‌ها به ضرر استقلال بوده و اگر به مانند پرسپولیس چند درصد از استقلال حمایت می‌شد، وضعیت تیم بهتر بود.

میزان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق