معرفی گوشی هوشمند تاشدنی ال‌ جی در نمایشگاه CES 2019


معرفی گوشی هوشمند تاشدنی ال‌ جی در نمایشگاه CES 2019

پس از آنکه اخبار بسیاری مبنی بر عرضه‌ی یک گوشی هوشمند تاشدنی توسط سامسونگ شنیده بودیم؛ حالا خبرهایی از تولید یک گوشی هوشمند مشابه توسط ال جی و دیگر شرکت‌ها نیز شنیده می‌شود.

پس از سال‌ها انتظار، کم کم به موعد عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند تاشدنی نزدیک می‌شویم. مشهورترین گوشی هوشمند تاشدنی که بیش از دیگر محصولات همه انتظار آن را می‌کشند گوشی Samsung Galaxy F است که پیش‌تر از آن با عنوان سامسونگ گلکسی X نیز نام برده بودند؛ اما حقیقت این است که تعداد دیگری از شرکت‌ها نیز روی تولید محصولات مشابهی کار می‌کنند.

در حالی‌که برندهایی نظیر هواوی و شیائومی مشغول برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند تاشدنی خود در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ هستند، شرکت لنوو درحال کارکردن روی تبلتی تاشدنی است که از صفحه‌نمایش ال‌جی استفاده می‌کند. از سوی دیگر، این انتظار می‌رود که در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹ شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و LG بازار این نوع از گوشی‌های هوشمند را از ‌آن خود کنند. تاریخ دقیق عرضه‌ی این محصولات هنوز مشخص نیست؛ اما طبق گفته‌های افشاگر معروف ایوان بلس، اولین گوشی تاشدنی ال‌جی برای نخستین بار در ماه ژانویه در نمایشگاه CES 2019 در لاس‌وگاس معرفی خواهد شد.

طراحی و مشخصات دقیق محصول جدید ال‌جی تا این لحظه همچنان نامشخص است؛ اما این گوشی هوشمند احتمالا در تعداد محدودی عرضه خواهد شد. نکته‌ی حائز اهمیت این است که این محصول به مدت کوتاهی بعد از عرضه با رقبای جدی و جدیدی مواجه خواهد شد. بر اساس برخی گزارش‌ها سامسونگ نیز از گوشی هوشمند تاشدنی خود در نمایشگاه CES 2019 رونمایی خواهد کرد.

قیمت گوشی هوشمند جدید ال جی هنوز مشخص نیست؛ اما برخی از اطلاعات تایید نشده حاکی از برچسب قیمتی ۲۰۰۰ دلاری برای گوشی هوشمند گلکسی F سامسونگ است، به این معنی که گوشی ال جی نیز احتمالا ارزشی معادل همین مبلغ خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج