بازی در ارومیه برای همه تیم ها مشکل است/حریف را می شناسم


بازی در ارومیه برای همه تیم ها مشکل است/حریف را می شناسم

ورامین- سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین با بیان این که شهرداری ارومیه را به خوبی می شناسم، گفت: بازی در ارومیه برای همه تیم ها مشکل است.

بازی در ارومیه برای همه تیم ها مشکل است/حریف را می شناسمبه گزارش فانوس، رحمان محمدی راد در مورد پیروزی ۳ بر صفر شهرداری ورامین بر شهروند اراک اظهار داشت: با توجه به این که بازی ها پشت سر هم بوده و فشار روی بازیکنان زیاد است و از طرفی بازیکنان شهرداری ورامین پتانسیل مختلفی دارند، سعی می کنیم، به تناوب مسابقات از آن ها استفاده کرده و ارنج های مختلفی در برابر حریفان به نمایش بگذاریم.

وی افزود: سعی داریم، در مسابقات خانگی پیروز میدان شویم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در خصوص مسابقه بعدی این تیم با شهرداری ارومیه نیز گفت: این مسابقه خارج از خانه بوده و مشکلات خاص خود را دارد، اما ما با تمام قوا به ارومیه می رویم و سعی داریم از این شهر با دست پر خارج شویم.

محمدی راد افزود: ارومیه با توجه به شرایطی که امسال داشته شاید تاکنون نتیجه خوبی کسب نکرده اما من فکر می کنم، در هفته های آینده به هماهنگی تیمی دلخواه برسند، بازی کردن در ارومیه برای همه تیم های مشکلات خاص خود را دارد.

وی با اشاره به حضور ۵ ساله خود در تیم شهرداری ارومیه گفت: شناخت خوبی از این تیم دارم، جو و شرایط ارومیه را می شناسم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین رسیدن به هدف را اصلی ترین عامل ایجاد صمیمیت بین بازیکنان این تیم دانست و گفت: برنامه ریزی خوب باشگاه آرامش را به بازیکنان هدیه داده است، ما نیز تمام سعی خود را می کنیم، تا شرایط تیممان روز به روز بهتر شده و این باشگاه به سوی حرفه ای بودن گام بردارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)