جابجایی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تکذیب شد


جابجایی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تکذیب شد

یاسوج- ایرنا- مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود اینکه نگاه استان ها به سمت استاندار زیاد است اما شایعه جابجایی و رفتن وی به استانی دیگر صحت ندارد.

سید محمد تقوی روز پنجشبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد وجهه علمی و توانمندی دارد و 15 استاندار کشور در حال بازنشسته شدن هستند این شایعه در مورد علی محمد احمدی نیز پراکنده شد.
وی با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد عضو هیات علمی و مدیر گروه اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس است، بیان کرد: استاندار تاکنون پیشنهاد دیگر استان ها را نپذیرفته و با تمام قوا برای توسعه استان و کمک به اجرایی کردن برنامه ها حضور دارد.
تقوی با اشاره به اینکه رضایت مندی مطلوبی از استاندار کهگیلویه و بویر احمد در سطح کشور وجود دارد ابراز داشت: منبع شایعات برخی کانال ها در استان و دیگر استان ها بوده و خبرنگاران به شایعات دامن نزنند.
وی با اشاره به اینکه خبرنگاران رکن چهارم دموکراسی و وجدان بیدار جامعه هستند در خواست کرد که به این شایعات پایان دهند.
تقوی افزود: استان نیاز به آرامش دارد و خبرنگاران همراه با مدیران برای توسعه استان گام بردارند.
در روزهای گذشته مطالبی در برخی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر تغییر استاندار منتشرشده بود که براساس آن استاندار کنونی کهگیلویه و بویراحمد به ایلام خواهد رفت و در آنجا به کار مشغول خواهد شد.

6110

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد