امنیت و معنویت بارگاه رضوی نمادی از صلابت و اقتدار نظام اسلامی است


 امنیت و معنویت بارگاه رضوی نمادی از صلابت و اقتدار نظام اسلامی است

امام جمعه مشهدمقدس گفت: امنیت و معنویت بارگاه رضوی نمادی از صلابت و اقتدار نظام اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ثامن پرس، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در مراسم دیدار با مدافعین حریم مطهر رضوی در محل دفتر نمایندگی ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار داشت: خادمی درگاه مقدس امام هشتم(ع) همواره در همه زمانها مورد توجه افراد بوده و همواره سعی داشتند تا منصب خادمی حرم مطهر ولو به صورت افتخاری و تشرفی نصیب آنها بشود.

وی ادامه داد: شما برادران و خواهران این سعادت را داشتید تا این موقعیت افتخارآمیز نصیب و روزی شما شده است؛ آن همه نه یک خادم معمولی بلکه خادم دفاعی و امنیتی که در عرصه خدمتگزاری امام هشتم(ع) از ویژگی و برجستگی خاصی برخوردار است و این منصب را به شما دادند.

وی تصریح کرد: شما خادمین حرم نیز جزو تبار اهل بیت(ع) و دستگاه امام هشتم(ع) هستید و این افتخار بسیار بزرگ و ازشمند است که نصیب شما برادران و خواهران شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی اظهار داشت: خادمی هر کس دو شرط دارد؛ شرط اول آنکه، آن کار خاصی که از او برمی‌آید را انجام دهد و در راه امام رضا(ع) به کار بگیرد و شرط دوم، اخلاص در خدمت امام هشتم(ع) است و خادمی حضرت را صرفا با عشق امام رضا(ع) قبول کند؛ این دو شرط را در وضعیت خدمتگزاری خود عمل کنید؛ شما به عنوان خادم دفاعی و امنیتی باید منتهای دقت، فداکاری، قدرت و استعداد خود به همراه اخلاص در این عرصه نشان بدهید.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: تنها آسیب و آفت جدی که ممکن است خطر به بار بیاورد مسئله غفلت است، تصور اینکه خبری نیست و اوضاع امن و امان است؛ از زیان‌های مسئله حفاظت است، هیچ چیز مانند غفلت نمی‌تواند به ما آسیب بزند تا اکنون هم هر جا مشکلی برایمان پیش آمده از جانب غفلت خودمان بوده است.

وی افزود: در حرکت‌های انتظامی، دفاع شما تنها از حرم نیست بلکه دفاع از دین، شخصیت معنوی، ارزش امام رضا(ع) نیز هست شما باید نسبت به معنویت ولایت و حریم قدس رضوی حساس باشید و مراقب قداست حرم و امام رضا(ع) نیز باشید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی تصریح کرد: خداوند به شما توفیق و اجر اخروی و دنیوی بدهد تا این امنیت حرم مطهر که در حقیقت نشانی از صلابت و قدرت نظام است در دست دارید و اگر خدای نکرده امنیت حرم خدشه‌دار شود، صلابت نظام سقوط می‌کند.

به نقل از تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها