مدیر اداره صمت: گاز و نفت باید درب منازل مردم خاش توزیع شود


مدیر اداره صمت: گاز و نفت باید درب منازل مردم خاش توزیع شود

زاهدان - ایرنا - مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: به منظور تامین رفاه و آسایش مردم گاز و نفت مورد نیاز و سهمیه بندی شده باید درب منازل شهروندان تحویل شود.

مهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه در این فصل از سال بسیاری از خانوارها نیاز فراوانی به استفاده از گاز و نفت دارند، انتظار داریم شرکت های خدمات رسانی در حوزه گاز و فروشندگی های نفت مواد سوختی را تامین و در توزیع آنها در درب منازل کوتاهی نکنند.
وی اظهار داشت: بر حسب تاکیدات فرماندار و تصمیمات مسئولان دست اندرکار در شهرستان خاش مباحث نظارتی و بازرسی بر عملکرد واحدهای خدماتی، صنفی، توزیعی، صنعتی و غیره تشدید می شود.
مدیر اداره صنعت معدن و تجارت (صمت) خاش بیان کرد: با تلاشهای صورت گرفته و پیگیری های انجام شده، مشکلات ایجاد صف های طولانی در جایگاهها کاهش یافته و در بسیاری از جایگاهها هم اینک صف وجود ندارد، ولی در جهت تامین رفاه شهروندان انجام کارهای نظارتی همچنان در دستور کار است.
مدیر صمت خاش ادامه داد: برخورد جدی با متخلفان مورد توجه دولت و سیستم های قضائی، امنیتی و انتظامی است.
اسماعیلی برخورد با متخلفان صنفی و کمک به تامین کالاهای اساسی و مبارزه با معضلات گرانی، احتکار، کم فروشی و غیره را نیز از دیگر برنامه های اولویت دار اداره صمت خاش عنوان کرد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **6081

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد