هشدار درباره عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی


هشدار درباره عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی

دو جنبش فلسطینی در این بیانیه، درباره تلاش برای عادی سازی روابط دشمن اسرائیلی با کشورهای منطقه و نفوذ این رژیم در منطقه، هشدار دادند.

هشدار درباره عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستیبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه مشترکی بر عمق روابط بین این دو جنبش و ادامه هماهنگی و همکاری مشترک بین خود در همه سطوح تاکید کردند.
در بیانیه جنبش های حماس و جهاد اسلامی آمده است: حمایت از گزینه و برنامه مقاومت و فعال کردن اتاق عملیات مشترک و توسعه آن، از جمله برنامه های ماست. راهپیمایی های بزرگ بازگشت و شکستن محاصره غزه، تا تحقق اهدافش ادامه پیدا خواهد کرد و این راهپیمایی ها همچنان به صورت مردمی و مسالمت آمیز برگزار خواهد شد.
دو جنبش حماس و جهاد اسلامی در این بیانیه، درباره تلاش برای عادی سازی روابط دشمن اسرائیلی با کشورهای منطقه و نفوذ این رژیم در منطقه، هشدار دادند. این دو جنبش فلسطینی همچنین بر لزوم تلاش در همه سطوح برای مقابله با خطر نابودی آرمان فلسطین و مقابله با اجرای طرح آمریکایی معامله قرن تاکید کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022