واکنش عضو خبرگان رهبری به نامه‌نگاری اخیر آیت الله یزدی


واکنش عضو خبرگان رهبری به نامه‌نگاری اخیر آیت الله یزدی

آیت الله عالمی گفت: نامه اخیر آیت الله یزدی به آیت الله شبیری زنجانی یک مکاتبه و گفت‌وگوی علمایی بوده و نباید در سطح مسائل سیاسی مطرح شود و شان این گفتگو‌ها از این طریق کاهش پیدا کند.

خبرگزاری آیت الله حسن عالمی با اشاره به نامه اخیر آیت الله یزدی به آیت الله شبیری زنجانی اظهار داشت: نامه اخیر آیت الله یزدی به آیت الله شبیری زنجانی یک مکاتبه و گفت‌وگوی علمایی بوده و نباید در سطح مسائل سیاسی مطرح شود و شان این گفتگو‌ها از این طریق کاهش پیدا کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: متاسفانه برخی رسانه‌های چپ گرا و زنجیره‌ای روششان این است که از این نامه سوء استفاده کرده و به آیت الله زدی هجمه می‌کنند و این به صلاح نظام و مردم و روحانیت نیست.

وی تصریح کرد: آقای یزدی قبل از انقلاب نیز شناخته شده بود و روز‌های پایانی حکومت شاهنشاهی نخستین شاکله‌ای که از انقلاب اسلامی در قم به صورت اجرایی درآمد با مدیریت آیت‌الله یزدی بود و ایشان در تمام دوره‌ها انقلاب، از آبرو و جان و مال خود گذشته و دلدادگی ایشان به انقلاب به حدی است که بالاخره امام راحل زمانی که در قم مستقر شد پذیرفت که در منزل آیت الله یزدی مستقر شود و ایشان شخصیت ارزنده‌ای برای انقلاب هستند که تمام هدفشان یاری رساندن به انقلاب است.

آیت الله عالمی گفت: ایشان قبل از انقلاب نیز همین رویه را داشتند و در دوره انقلاب و مسئولیت نیز همین رویه را ادامه داده‌اند. ایشان همواره دلسوز برای انقلاب بوده‌اند و این نامه نگاری نیز نامه‌ای میان علما بوده است.

وی با اشاره به شخصیت آیت الله شبیری زنجانی نیز بیان کرد: ایشان ویژگی‌های علمی خاص خود را دارند و نباید جایگاه ایشان خدای ناکرده تنزل پیدا کند؛ بهرحال ایشان شخصیت معززی است که مایه افتخار روحانیت است و پدر بزرگوارشان نیز دارای چنین شخصیتی بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید