کپسول آناکپس Anacaps برای تقویت ناخن و موها عوارض و نحوه استفاده


اطلاعات دارویی آناکپس برای تقویت مو و ناخن کپسول آناکپس Anacaps یکی از مکمل های خوراکی است که به تنهایی و یا با دیگر داروها برای درمان موضعی به منظور تقویت و افزایش استحکام و ضخامت مو و ناخن می شود. برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید این دارو سه ماه متوالی استفاده شود. ریزش … نوشته کپسول آناکپس Anacaps برای تقویت ناخن و موها عوارض و نحوه استفاده...

کپسول آناکپس Anacaps برای تقویت ناخن و موها عوارض و نحوه استفاده

اطلاعات دارویی آناکپس برای تقویت مو و ناخن

کپسول آناکپس Anacaps یکی از مکمل های خوراکی است که به تنهایی و یا با دیگر داروها برای درمان موضعی به منظور تقویت و افزایش استحکام و ضخامت مو و ناخن می شود. برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید این دارو سه ماه متوالی استفاده شود.

ریزش مو یکی از مشکلات شایع در افراد است که در طول زندگی با آن مواجه می شوند. شاید فکر کنید که فقط تغذیه باعث این مشکل می شود. داشتن تغذیه مناسب که شامل تمام ریزمغذی ها و ویتامین ها باشد برای پیشگیری از ریزش مو مناسب است، ما دلایل دیگری هم وجود دارد که تغذیه نقش مهمی در آنها ندارد.

یکی از دالیلی که باعث ریزش و می شود وراثت است. وجود زمینه های ژنتیکی، تغییرات فصلی، عوامل روانی، غده تیروئید، استرس، شوک عاطفی، بیماری های حاد، اعمال جراخی یا زایمان، کم خونی، درمان های دارویی مانند شیمی درمانی، اختلالات پوستی و … همگی می توانند باعث ریزش مو شوند. اگر ریزش مو به دلیل کمبود مواد ممعدنی و ویتامین های ضروری و مورد نیاز بدن باشد، برای برطرف کردن آن می توانید از مکمل های بهره ببرید.کپسول آناکپس یکی از این مکمل های موثر است که در این مطلب در مورد آن می خوانید.

کپسول آناکپس Anacaps برای تقویت ناخن و موها عوارض و نحوه استفاده

کپسول آناکپس

کپسول آناکپس Anacaps یکی از مکمل های خوراکی است که به دلیل تقویت و افزایش استحکام و ضخامت مو و ناخن مورد استفاده قرار می گیرد. کپسول آناکپس باعث افزایش خونرسانی و تغذیه پیاز مو می شود و از ریزش مو پیشگیری می کند. ترکیبات تشکیل دهنده کپسول آناکپس شامل اسیدهای آمینه گوگردی سیستین، متیونین، زینک‌سولفات، بیوتین و انواع ویتامین‌ها است. این نوع مکمل خوراکی برای رفع ریزش مو به تنهایی یا همراه دیگر درمان های موضعی مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین بخوانید : از ریزش مو خسته شده اید؟ این 14 نکته را برای جلوگیری از ریزش مو رعایت کنید

موارد مصرف، نام های تجاری دارو، عوارض و تداخل دارویی

نام های تجاری : –

موارد مصرف دارو : تقویت مو و ناخن ها

عوارض این دارو : در صورت مصرف صحیح و به اندازه عارضه جانبی ندارد

اختلال دارویی : باید با پزشک مشورت کنید

کپسول آناکپس Anacaps برای تقویت ناخن و موها عوارض و نحوه استفاده

دوز مصرف و نحوه مصرف کپسول آناکپس برای مو و ناخن

به صورت معمول هر روز 2 عدد کپسول پس از صبحانه به همراه 2 لیوان آب مصرف می شود. برای رسیدن به نتیجه مورد نظر باید حداثل به مدت 3 ماه متوالی این کپسول را استفاده کنید.

نکاتی در مورد مصرف کپسول آناکپس

مصرف این دارو عوارض گوارشی خاصی ندارد و این جزو مزیت های این مکمل خوراکی است. این دارو در دوران بارداری و شیردهی نباید مصرف شود. این کپسول نباید جایگزین رژیم غذایی شود. اگر بعد از مدتی متوجه شدید که در درمان ریزش مو هیچ تاثیری نداشته است بهتر است برای ادامه مصرف با پزشک خود مشورت کنید. این کپسول را خودسرانه مصرف نکنید. بهتر است مصرف این مکمل خوراکی زیر نظر پزشک مصرف شود. برای رسیدن به نتیجه بهتر باید دوره مصرف را کامل کنید. کپسول را باید طب دستور پزشک مصرف کنید.
[امتیاز دهنده: 0 نفر و میانگین امتیاز: 0]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی