حملات موشکی و توپخانه‌ای به مواضع متجاوزان در جیزان و عسیر


حملات موشکی و توپخانه‌ای به مواضع متجاوزان در جیزان و عسیر

منابع یمنی از حملات موشکی و توپخانه‌ای نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به مواضع ائتلاف متجاوز سعودی در جیزان و عسیر خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم: یک منبع نظامی یمنی به المسیره گفت که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع نظامیان سعودی و مزدورانشان در شرق "الخوبه" واقع در جیزان و همچنین مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در اطراف گذرگاه "علب" و غرب "مجازه" در عسیر را با موشک‌های کاتیوشا و گلوله‌های توپ هدف قرار داده‌اند.

این منبع از وارد آمدن خسارات به متجاوزان و مزدوران در پی این حملات موشکی و توپخانه‌ای خبر داد.

در مقابل متجاوزان سعودی منازل و مزارع شهروندان یمنی در بخش مرزی "باقم" در استان صعده واقع در شمال یمن را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

امروز همچنین مناطق مسکونی بخش‌های مرزی "شدا" و "رازح" در استان صعده هدف حملات توپخانه‌ای و هوایی گسترده ائتلاف متجاوز سعودی قرار گرفت.

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز در ادامه عملیات نظامی خود در پاسخ به حملات ائتلاف متجاوز سعودی مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در جنوب منطقه "کیلو ۱۶" و غرب "الدریهمی" در ساحل غربی را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

شکست عملیات مزدوران در استان البیضاء

یک منبع نظامی گفت که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند با انفجار دو بمب پیشروی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه "وادی فضحه" در جبهه "ناطع" در استان البیضاء را متوقف کرده و شماری از آن‌ها را به هلاکت برسانند.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن