هیات لهستانی با رئیس جمهوری سوریه دیدار کرد


هیات لهستانی با رئیس جمهوری سوریه دیدار کرد

اعضای هیات لهستانی ابراز امیدواری کردند دولت سوریه بتواند به طور کامل تروریست‌ها را نابود کند و تمام خاک این کشور را به کنترل خود در آورد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، یک هیات پارلمانی لهستانی در سفر به سوریه با بشار اسد رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه یک هیات لهستانی به ریاست «پاول استوتسکی» نماینده پارلمان لهستان با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه دیدار و گفتگو کرد. بشار اسد در این دیدار ابعاد جنگ تحمیلی علیه ملت سوریه را تشریح کرد. وی این جنگ را دارای ابعاد مختلفی از جمله حملات تروریستی، حملات مستقیم خارجی، محاصره اقتصادی و تلاش برای منزوی کردن سوریه و دخالت در امور داخلی آن عنوان کرد.
اعضای هیات لهستانی نیز در این دیدار با تمجید از پیروزی‌های ارتش و ملت سوریه در این جنگ، تاکید کردند: این دستاوردها، خطر تروریسمی را که ممکن بود به کشور‌های همسایه و حتی اروپا برسد از بین برد. اعضای هیات لهستانی ابراز امیدواری کردند که دولت سوریه بتواند به صورت کامل تروریست‌ها را نابود کند و تمام خاک این کشور را به کنترل خود در آورد.

هیات لهستانی همچنین دستاورد‌های خود از سفر به سوریه و دیدار با مقامات سوری را از جمله تشکیل کمیته پارلمانی لهستانی-سوری برای تبادلات فرهنگی تشریح کرد.
در مقابل، بشار اسد از پیشنهاد‌های این هیات استقبال کرد و گفت: سوریه هرگونه برقراری روابط بین ملت‌ها را با آغوش باز می‌پذیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا