ماجرای درگیری خبرنگار صداوسیما با شهرداری


ماه پیش بود که خبری مبنی بر مضروب شدن خبرنگار صدا و سیما به دست ماموران شهرداری که برای تخریب یک ساختمان غیرمجاز اقدام کرده بودند، در شبکه های مجازی منتشر شد. این خبر ساعتی بعد ازطرف روابط عمومی صدا و سیمای قزوین هم تایید شد، اما ماجرا چه بود؟

تدبیر24» چهاردیواری غیرمجاز ساخته شده، در منطقه یک در ناحیه منفصل شهری قزوین و در حاشیه شهر بوده و به طبع محل عبور مرور افراد غیربومی نبوده است.

این ساختمان به طور غیرقانونی در محدوده منطقه یک شهرداری ساخته شده و طی دو مرحله‌ای که ماموران شهرداری برای تذکر و بعد، تخریب این ساختمان به محل رفته بودند، ازسوی مالک و اقوام او مورد حمله قرار گرفته بودند.

این بار هم ماموران برای تخریب این ساختمان با حضور ماموران نیروی انتظامی و با حکم قضایی مراجعه کرده بودند که مالک و چند نفر از اقوام او با سلاح سرد به سمت آنها حمله کرده و مانع تخریب شدند. این موضوع باعث درگیری بین ماموران و افراد حاضر در محل شد.

اما چند روز بعد خبری منتشر شد که مدعی بود خبرنگار صدا و سیما به دست ماموران مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

بررسی‌های بعدی نشان داد که خبرنگار مورد نظر یکی از نزدیکان مالک ساختمان غیرمجاز بوده و برای جلوگیری از تخریب ساختمان در محل حاضر بوده است.

پیمان پژمانفرد، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین در این باره گفت: بنا بر گزارشات رسیده خبرنگار صدا و سیما به دلیل مشارکت با متخلفین ساخت و ساز و تغییر کاربری غیر مجاز با قرارتامین آزاد است.

او افزود: خبرنگار صدا و سیما با آوردن گل و شیرینی که البته مورد تقدیر است نمی‌تواند موضع شهرداری در برخورد با تخلفات را تغییر داده و چهره زشت تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی کشاورزی و ساخت و سازهای غیر قانونی را پاک کند.

پژمان‌فرد اظهار کرد: با توجه به گزارشات نیروی انتظامی، بررسی‌های قضایی و ابهامات موجود درباره حضور خبرنگار صداوسیما در محل تخلف، بررسی موضوع به مراجع قضایی واگذار شده تا پس از اعلام نتیجه، اطلاع‌رسانی لازم صورت پذیرد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج