ظریف و زنگنه به مجلس می روند


ظریف و زنگنه به مجلس می روند

وزیران امور خارجه و نفت، این هفته به منظور پاسخ به سؤال ملی تعدادی از نمایندگان در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند.

ظریف و زنگنه به مجلس می روندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته جلسات علنی دارد.
بر این اساس؛ گزارش مشترک کمیسیون صنایع و معادن و همچنین کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد موضوع توقف ثبت سفارشات خودرو و افزایش تعرفه واردات خودرو ، بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان مجلس مبنی بر تشکیل کمیسیون ویژه مقابله با تحریم ها، گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد آسیب شناسی وضعیت شاغلان و بیکاران با رویکرد حمایتی و همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی در دستور کار جلسات علنی هفته آینده مجلس قرار دارد.
همچنین نمایندگان مردم هفته آینده مواردی چون طرح اصلاح قانون صدور چک، رد طرح یک فوریتی راه اندازی و استفاده از پیام رسان های مالی و انعقاد پیمان های پولی دو و چندجانبه در تجارت خارجی، لایحه عضویت ایران در همکاری های تأیید صلاحیت آزمایشگاهی آسیا - اقیانوسیه و همچنین لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح را در دستور کار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟