معرفی تویوتا آوالون و کمری TRD در نمایشگاه لس‌آنجلس


معرفی تویوتا آوالون و کمری TRD در نمایشگاه لس‌آنجلس

نمایشگاه سما کم‌کم به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و تویوتا هم می‌خواهد تمرکز اصلی خود را روی نمایشگاه لس‌آنجلس بگذارد. این رویداد خودرویی از اواخر ماه جاری برگزار خواهد شد. این برند در توئیتی کوتاه تأیید کرده خانواده‌ی TRD در حال گسترش بوده و البته مدل‌های جدید TRD از نوع پیکاپ نخواهند بود. در... نوشته معرفی تویوتا آوالون و کمری TRD در...

نمایشگاه سما کم‌کم به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و تویوتا هم می‌خواهد تمرکز اصلی خود را روی نمایشگاه لس‌آنجلس بگذارد. این رویداد خودرویی از اواخر ماه جاری برگزار خواهد شد.

معرفی تویوتا آوالون و کمری TRD در نمایشگاه لس‌آنجلس
این برند در توئیتی کوتاه تأیید کرده خانواده‌ی TRD در حال گسترش بوده و البته مدل‌های جدید TRD از نوع پیکاپ نخواهند بود. در این توئیت همچنین تصویری از نسخه‌های TRD آوالون و کمری منتشر شده است.

چیز زیادی از این تصویر دستگیرمان نمی‌شود اما می‌توان گفت دو خودروی یاد شده دارای اسپلیتر جلوی جدید با عناصر قرمزرنگ هستند. همچنین می‌توان رینگ‌های سبک‌وزن آلیاژی و سیستم ترمز ارتقا یافته با کالیپرهای قرمز را مشاهده کرد.

تویوتا درباره انتشار جزئیات خساست به خرج داده اما تأیید کرده این دو خودرو 28 نوامبر رونمایی خواهند شد. در بیانیه‌های خبری پیشین تویوتا آمده بود که آوالون و کمری TRD مدل‌هایی سفارشی خواهند بود و به همراه آن‌ها سه محصول جدید دیگر نیز در لس‌آنجلس معرفی خواهند شد.

چیز زیادی هم درباره سه خودروی دیگری نمی‌دانیم اما حداقل یکی از آن‌ها هیبریدی خواهد بود. آوالون و کمری TRD هم حدود 4 ماه پس از معرفی 86 TRD رخ‌نمایی خواهند کرد. این مدل ویژه دارای کیت بدنه‌ی گیرا، نوارهای رنگ و سیستم اگزوز TRD با خروجی‌های فولاد ضدزنگ بوده است. ترمزهای برمبو، دامپرهای SACHS و رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی با لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت 4 نیز از دیگر ویژگی‌های 86 TRD بوده‌اند.

معرفی تویوتا آوالون و کمری TRD در نمایشگاه لس‌آنجلس
احتمالاً تغییرات مدل‌های آوالون و کمری TRD خیلی شدید نخواهند بود و انتظار داریم پیشرانه‌ها تغییری نکنند؛ بنابراین آوالون TRD احتمالاً همان پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری 268 اسب بخاری را خواهد داشت و در سینه‌ی کمری هم پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری با خروجی 206 اسبی یا پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری 301 اسب بخاری خواهد تپید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد