داکترعبدالطیف پدرام، کاندید ریاست جمهوری است


در اوضاع احوالی که مدعیان رهبری تاجیک ها، هزاره ها و ازبیک ها، دربدر بدنبال رسیدن به معاونیت یک تکنوکرات پشتون است و شب و روز در هوای معامله برای بقای سرمایه های باد آورده شان، خواب را برخود حرام کرده اند و در پشت درهای بسته مشغول چانه زنی هستند،...

در اوضاع احوالی که مدعیان رهبری تاجیک ها، هزاره ها و ازبیک ها، دربدر بدنبال رسیدن به معاونیت یک تکنوکرات پشتون است و شب و روز در هوای معامله برای بقای سرمایه های باد آورده شان، خواب را برخود حرام کرده اند و در پشت درهای بسته مشغول چانه زنی هستند، داکتر عبدالطیف پدرام مردی از تبار آزادگان، عیاری از سرزمین خراسان، که از نوجوانی تا کنون در سنگر داعیه ملی برای تامین عدالت اجتماعی و حقوق برابر شهروندی، مبارزه کرده است و هیچگاهی هم از اصول مطروحه خویش عدول نکرده و به هرگونه معامله گری سیاسی برای رسیدن به کرسی های دولتی، پشت پا زده است، بطور مستقل در انتخابات ریاست جمهوری آینده، خود را کاندید می نماید.

نسل آگاه، بیدار، خرد گرا و جوان پشتون، تاجیک، هزاره و ازبیک، بطور قطع با معامله گران و تیکه داران قومی شان که نزدیک به 40 سال است برگرده ها ی این ملت سوار اند، وداع گفته و در فرازنای مبارزات عدالتخواهانه به شخصیت های جسور، مبارز، قاطع، دارای طرح و برنامه و با رویکردهای انسان مدارانه، چون داکتر عبدالطیف پدرام، نیازدارند، تا مردم را از این دریای خون و آتش، عبور بدهند و رستاخیز تغییر و دگرگونی را برای اضمحلال نظام های توتالیتر و خودکامه روی دست گرفته و بگذارند تا ملت آزادانه، به دور از اختناق و سرکوب، وحشت و دهشت، سرنوشت خود را تعیین نماید. پدارم ها در این وادی ستمزده، آشفته و طاعون زده، عصا کشان جامعه خواهند بود، که با دیکتاتوری و استبداد رهبری خود را برملت تحمیل نمی کنند.

ورود داکترعبدالطیف پدرام به عنوان نامزد مستقل ریاست جمهوری آینده، برای نسل دردمند و خسته از جنگ افغانستان، نوید مبارکی است که با رسانیدن تیم انتخاباتی اش برسکوی پیروزی، ما شاهد فرازهای از عدالت و آزادی، صلح سراسری، امنیت همگانی، تامین عدالت ملی اجتماعی و حق برابر شهروندی خواهیم بود. تامین دموکراسی و برگشتاندن شان تاریخی، تمدنی و فرهنگی انسان این سرزمین با حضور این آگاهان خرد و سیاست، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

علی تقوایی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022