مواضع سخیف ترامپ علیه مردم ایران گویای چهره واقعی آمریکا است


مواضع سخیف ترامپ علیه مردم ایران گویای چهره واقعی آمریکا است

سازمان بسیج ادارات وزارتخانه‌ها در بیانیه خود آورده است: مواضع سخیف ترامپ علیه مردم ایران گویای چهره واقعی آمریکا است که به فرموده حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در پشت چهره بزک کرده مخفی شده بود.

مواضع سخیف ترامپ علیه مردم ایران گویای چهره واقعی آمریکا است
سازمان بسیج ادارات وزارتخانه‌ها بمناسبت ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سیزدهم آبان‌ماه سال ۱۳۵۸ که امام خمینی (ره) آن را انقلاب دوم نامیدند، یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود. در واقع تسخیر سفارت آمریکا واکنشی انقلابی بود به عداوت و دشمنی آمریکا که با پیروزی انقلاب اسلامی بر شدت آن افزوده شده بود و هیمنه جهانی آمریکا را فرو ریخت و معجزه طبس هم ناکامی دولت کارتر را به همراه داشت.

سالگرد تسخیر لانه جاسوسی بارزترین نماد ایستادگی در مقابل دشمنی‌های آمریکا، چون کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، حمله نظامی به طبس، کودتای نوژه، چراغ سبز به صدام و کمک به او در جنگ با ایران، انهدام هواپیمای مسافربری ج. ا. ا، کمک به حرکت‌های تروریستی، حمایت و تحکیم پایه‌های حکومت استبدادی شاه، تحمیل قانون کاپیتولاسیون و تحقیر ملت بزرگ ایران، پناه دادن به شاه و عناصر فراری، مهار و انزوای سیاسی ایران به سیاست سد نفوذ، اقدامات خصومت‌آمیز اقتصادی علیه ملت ایران. حال نباید سطح تقابل و راهبرد آمریکا به اقدامات و تفکرات ترامپ تقلیل داده شود. ما کارمندان بسیجی ادارات و وزارتخانه‌ها بر ضرورت ادامه استکبارستیزی و استقامت در مقابل توطئه‌های آمریکا با توجه به خوی استکباری این کشور تأکید داریم و اقدامات خصمانه اخیر این کشور در نقض برجام، عدم قبول حکم دادگاه لاهه به عنوان مرجع دادخواهی بین‌المللی، خروج از پیمان مودت بعد از محکومیت در دادگاه لاهه، بازگرداندن تحریم‌ها علیه ملت ایران و حمایت مالی و نظامی و رسانه‌ای از تروریست‌هایی که علیه مردم ایران عملیات تروریستی انجام می‌دهند و... را محکوم می‌نماییم.

از آنجایی که مواضع سخیف ترامپ علیه مردم ایران گویای چهره واقعی آمریکا است که به فرموده فرماندهی معظم کل قوا و، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در پشت چهره بزک کرده مخفی شده بود، فرصتی برای اثبات بی‌اعتمادی به آمریکا به حساب می‌آید. ما از دولتمردان و مسئولین خواستاریم به افکار عمومی کمک کنند تا مسئله تحریم‌ها مانند دی‌ماه سال ۹۶ به شوک روانی تبدیل نشود و برخی گروه‌های سیاسی از اتفاق پیش آمده به دنبال فرصتی برای تسویه حساب‌های سیاسی نباشند و فضای آرامش‌بخشی که اینک محتاج به آنیم تبدیل به مناقشه نشود و خسارت‌هایی که از ناحیه روحیه‌سازش کاری بر کشور عارض شده جبران شود و مجامع بین‌المللی در مقابل جنایات آشکار و یکه‌تازی آمریکا واکنش نشان دهد.

ما بسیجیان و ایثارگران وزارتخانه‌ها و ادارات ضمن دعوت از امت همیشه در صحنه برای شرکت در راهپیمایی عظیم سیزدهم آبان اعلام می‌داریم یوم‌الله روز مبارزه با استکبار جهانی همراه با دیگر اقشار و امت ولایت‌مدار با مشت‌هایی گره کرده و با شعار‌هایی کوبنده و یا محکوم کردن آمریکای جنایتکار، اسرائیل کودک‌کش، انگلیس توطئه کروحکام خود فروخته منطقه و عوامل مزدورشان در داخل در این حماسه حضور شرکت خواهیم کرد.

روابط عمومی ۱۲ آبان ۱۳۹۷ تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید