برد سخت و حیاتی رئال بادرخشش وینیسینیوس


برد سخت و حیاتی رئال بادرخشش وینیسینیوس

رئال مادرید هفته یازدهم لالیگا اسپانیا را با برتری پشت سر گذاشت.

رئال مادرید هفته یازدهم لالیگا اسپانیا را با برتری پشت سر گذاشت.

به گزارش ایلنا، در یکی از دیدارهای جذاب هفته یازدهم لا لیگا اسپانیا تیم فوتبال رئال مادرید از ساعت 18:45 به وقت ایران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رو در روی رئال وایادولید قرار گرفت که این دیدار در نهایت با برتری شاگردان سولاری به پایان رسید.

ترکیب رئال مادرید: کورتوا، اودریوزولا، ناچو، سرخیو راموس، رخیلون، کروس، کاسمیرو، مودریچ، بیل، بنزما، آسنسیو

ترکیب رئال وایادولید: ماسیپ، مویانو، اولیواس، کالرو، ناچو، میشل، آلکاراز، آنتونیو، تونی ویا، لئو سوارز، اونال

تیم سولاری در اولین تجربه مربیگری او در لا لیگا اسپانیا در نیمه اول چندان خوب ظاهر نشد، با وجود این که بازیکنان رئال مادرید در 45 دقیقه نخست این دیدار بیشتر از حریف خود توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این تیره پوشان رئال وایادولید بودند که موقعیت های خطرناک تری را به وجود می آوردند، آن ها حتی در دقایق پایانی نیمه اول یک بار نیز با کورتوا تک به تک شدند که ضربه مهاجم این تیم با اندکی اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت، این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم برخلاف انتظارها این بازیکنان رئال وایادولید بودند که بازی را بهتر اغاز کردند و اگر کمی شانس همراه بازیکنان این تیم بود آن ها در همان 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم می توانستند از روی دو شوت سرکش دروازه کورتوا را باز کنند، اما هر دو ضربه آن ها به تیر دروازه برخورد کرد.

در ادامه سولاری برای بازگرداندن جریان بازی تعویض های خود را آغاز کرد و نفراتی چون وازکز، آسنسیو و وینیسیوس را به زمین فرستاد، یکی از نکات جالب این دیدار نیز در همین لحظات رخ داد، زمانی که گرت بیل هنگام تعویض با سرمربی موقت تیمش حاضر به دست دادن نشد.

در دقیقه 82 این دیدار وینیسیوس پدیده برزیلی کهکشانی ها به کمک تکنیک بالای خود و کمی شانس توانست با شوتی سرکش دروازه وایادولید را باز کند، البته این گل به دلیل برخورد با مدافعان حریف به نام کیکو ثبت شد.

در حالی دقایق پایانی بازی کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید توانست با تیز هوشی از مدافعان حریف ضربه ای پنالتی بگیرد تا کاپیتان راموس با ضربه ای چیپ گل دوم تیمش را به ثمر برساند؛ این دیدار در نهایت با برتری 2_0 رئال مادرید به پایان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک