تجاوز جنسی پسر 14 ساله به دختر 20 ساله + تجاوز مرد به به معلم زن جوان


تجاوز جنسی پسر نوجوان به دختر جوان در این مطلب 4 خبر حوادق در مورد تجاوز و رابطه جنسی غیر اخلاقی از تجاوز به دختر جوان 20 ساله گرفته تا تجاوز به معلم زن جوان را در تاپ ناز می خوانید. ماجرای تجاوز جنسی پسر 14 ساله به دختر جوان 20 ساله یک پسر نوجوان … نوشته تجاوز جنسی پسر 14 ساله به دختر 20 ساله + تجاوز مرد به به معلم زن جوان اولین بار در تاپ ناز...

تجاوز جنسی پسر 14 ساله به دختر 20 ساله + تجاوز مرد به به معلم زن جوان

تجاوز جنسی پسر نوجوان به دختر جوان

در این مطلب 4 خبر حوادق در مورد تجاوز و رابطه جنسی غیر اخلاقی از تجاوز به دختر جوان 20 ساله گرفته تا تجاوز به معلم زن جوان را در تاپ ناز می خوانید.

ماجرای تجاوز جنسی پسر 14 ساله به دختر جوان 20 ساله

یک پسر نوجوان با سن 16 سال به دختر 20 ساله تجاوز جنسی کرد. این پسر در مقابل دوستانش به این دختر تجاوز کرد. پسر جوان، دختر را کاملا لخت کرد و سپس خیلی خونسرد به او تجاوز کرد، او پس از دستگیری احساس پشیمانی کرد ولی فقط به

سال حبس محکوم شد.

طبق گفته های پلیس، بلال خان در مقال چشم دوستانش که فقط 10 و 11 سال سن داشتند به این دختر جوان در انگلیس تجاوز کرد، او از پشت سر به قربانی نزدیک شد و پس از گرفتن گردن این دختر از پشت سر به شدت او را مورد ضرب و شتم قرار داد و قربانی را تهدید به کشتن کرد.

همچنین موبایل و آی پید دختر جوان را هم دزیده و آنها را فروخت.

او به دلیل اینکه سنش زیر سن قانونی بود محکوم به 3 سال حبس و شرکت در کلاس های بازرسی خشم شد و هم اکنون هم از کارش پشیمان است.

اگر یک فرد بالغ در انگلیس مرتکب این تجاوز می شد به 10 سال حبس محکوم می شد. قربانی این تجاوز پس از این حادثه دچار مشکلات روحی و روانی شد.

تجاوز جنسی پسر 14 ساله به دختر 20 ساله + تجاوز مرد به به معلم زن جوان

تجاوز جنسی مرد آمریکایی و دوستش به دختر جوان 24 ساله اش

پلیس نیویورک گزارش داد که دختر 24 ساله پس از مراجعه به اداره پلیس گفت که پدرش به همراه دوست صمیمی اش به او تجاوز کرده اند.

او گفت که پدرش و دوستش پس از مستی زیاد به سراغ او در حمام آمده اند و او را وادار کرده اند که برای آنها برقصد و سپس او را مورد تعرض قرار داده اند.

مامورپلیس پس از ثبت اظهارات او اقدام به دستگیری پدر شیطان صفت و دوستش کرد.این دو مرد اعتراف کردند که در حالت هوشیاری نبوده اند و اصلا این اتفاق را به یاد نمی آورند اما پلیس با دیدن اثرات تعرض و کبودی ناشی از ضرب و شتم این دو فرد را تحویل دادگاه داد.

در حال حاضر این 2 متجاوز در بازداشت به سر میبرند تا دادگاه نهایی ان ها اعلام شود.

همچنین بخوانید : پسری 7 ساله که به دختر 18 ساله تجاوز کرد!!

تجاوز جنسی پسر 14 ساله به دختر 20 ساله + تجاوز مرد به به معلم زن جوان

تجاوز اعضای باند شیطان صفت به دختران

روزنامه کیهان نوشت: دادیار شعبه سوم دادسرای زرند گفت: با هوشیاری مامورین پلیس آگاهی شهرستان زرند در کمتر از ۲۴ ساعت اعضای باند شیطان صفت متشکل از چهار جوان در شهرستان زرند دستگیر شدند.

یعقوب احمدی، افزود: باند چهار نفره در کمین زوج‌ها و دخترانی که برای تفریح به روستا یا مکان خالی از سکنه می‌رفتند بودند. انها با بستن پارچه‌ای به سر و صورت خود، در فرصت مناسب از تنهایی و خلوتی مکان استفاده و اقدام به اذیت واذیت و سوءاستفاده جنسی، زورگیری و سرقت به عنف می کردند.

وی اضافه کرد: با اعلام و شکایت شاکی‌ها، متهمان در کمترین زمان ممکن توسط پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شناسایی و دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.

وی گفت: طبق گزارشات و تحقیقات به عمل آمده متهمان چندین بار با همین قصد به جاهای خلوت حاشیه شهر رفته‌ ودر یکی از مناطقی که مردم برای تفریح می‌آمدند به دختران جوان تجاوز میکردند که متاسفانه شهروندان به خاطر حفظ آبرو و… از شکایت درمراجع قضایی خودداری کردند.

تجاوز جنسی پسر 14 ساله به دختر 20 ساله + تجاوز مرد به به معلم زن جوان

مردی که به معلم زن جوان تجاوز کرد

معلم زن جوان برای یافتن کار به تهران آمده بود و ادعا کرد که فردی بنگاه دار او مورد آزار و اذیت قرار داده است و به او تجاوز کرده است.

روزنامه شرق: معلم جوانی که برای پیداکردن کار به تهران آمده بود، مدعی ‌شد مردی بنگاه‌دار به او تجاوز کرده است.

زن جوان که به شعبه 12 دادگاه کیفری تهران رفته بود به قاضی گفت : من در یکی از شهرهای جنوبی کشور معلم خصوصی بودم ولی وضع مالی خوبی نداشتم و بازار کار هم خوب نبود. برای همین به تهران آمدم تا شغل مناسبی پیدا کنم.

پدرم هم درآمد زیادی نداشت و حقوق بازنشستگی داشت و من مجبور بودم روی پای خودم بایستم. به تهران آمدم و در پرند یک خانه اجاره کردم و به چند بنگاه هم سپردم که برایم شغلی پیدا کنند.

پس از مدتی مرد بنگاه داری به نام مهرداد به من زنگ زد و گفت برای من کار پیدا کرده است و درآمدش هم خوب است، اما باید قبل آن تست بدهم و من هم قبول کردم؛ با هم به رستورانی که من می گویم می رویم و تست می دهی، اما او گفت لازم نیست به رستوران برویم و به خانه خودم بیا و من هم قبول کردم ولی نمیدانستم که چه نقشه ای برای من دارد.

در خانه با هم غذا خوردیم و من برای تست آماده می شدم که تلفن مهرداد زنگ زد و گفتند با او در بنگاه کار دارند. او از خانه بیرون رفت و در را روی من قفل کرد.

راهی برای بیرون‌رفتن نداشتم، شب بود که زنگ زد و از من خواست شام رابا هم بخوریم و بعدش به خانه‌ام بروم. سفارش شام داد و بعد که شام را خوردیم به من تجاوز کرد. او صدای ضبط را بلند کرد که صدای من را کسی نشنود، سپس من را مورد اذیت قرار داد.

من سریع به کلانتری رفتم و از او شکایت کردم. در آنجا من را به پزشک قانونی معرفی کردند و همه چیز مشخص شد. فردای آن روز پسر جوان گفت که حاضر است به من هزینه درمان بدهد و حتی هزینه جراحی ترمیم را هم به من بدهد اما من قبول نکردم.

او از این که دختری ساده و بی‌پناه بودم، سوءاستفاده کرده ‌است.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت:

من اتهام را قبول ندارم و تعرضی هم به این دختر نکردم. این دختر از شهرستان به تهران آمده بودو دنبال کار می‌گشت. من از سر دلسوزی به او گفتم که کمکش می کنم؛ از آنجایی که درآمدی نداشت تصمیم گرفتم برایش کار پیدا کنم، چندباری هم به من گفت که خیلی بی‌پول شده و پول نیاز دارد، من هم به او پول قرض دادم.

وقتی که دختر جوان چندباری از من پول گرفت، دیگر اینکار برایش عادی شده‌ بودو مدام از من پول می گرفت؛ من هم اعتراضی نداشتم چون فکر می کردم یک دختر تنها اگر مورد حمایت قرار نگیرد، دست به کارهای خلاف می زند اما بعد از مدتی فهمیدم که او قصد باج‌گیری از من را دارد. به محض این که به او گفتم دیگر باج نمی دهم، رفتارش با من عوض شد.

متهم گفت: من فردی با شأن اجتماعی هستم و به اندازه خودم هم درآمد و ثروت دارم، قصدم هم کمک به این دختر بود اما او طمع کرد و حالا هم قصد باج‌گیری از من را دارد و من هم حاضر نیستم باج بدهم.

دختر جوان هم گفت:

من پولی از مهرداد نگرفتم. تنها پولی که قرار بود بین ما ردوبدل شود، هزینه جراحی بود که من قبول نکردم و موضوع رابه پلیس گزارش دادم.

گفته‌های‌ او درباره این که بارها به من پول داده، دروغ است من وی را دوبار بیشتر ندیدم و حرف‌هایش کاملا دروغ است. پیامی که به من داده نشان میدهد که کاملا دروغ میگوید.

دراین هنگام، قاضی به پیامکی که مرد جوان برای دختر فرستاده‌ بود، اشاره کرد و گفت: دراین پیامک آمده‌ است که تو به دختر جوان پیشنهاد دادی باهم به بیمارستان بروید و عمل ترمیمی روی بدن او انجام شود و گفته‌ای که حاضری هزینه ان را هم بپردازی، اگر تو به دختر جوان تعرض نکرده‌ بودی پس چرا چنین حرفی را زدی؟

متهم گفت: قبول دارم که چنین حرفی زدم، اما به خاطر تعرض به این دختر نبود، بلکه بدلیل این بود که میخواستم به او کمک کنم. من قصدم فقط کمک‌کردن بود.

وقتی دختر جوان به من گفت مورد اذیت قرار گرفته و بدنش آسیب دیده ‌است، به او گفتم کمکش میکنم که جراحی کند، نمی خواستم او دچار مشکل شود و نتواند ازدواج کند؛ به‌هر حال برای ازدواج این مسئله مهم است.

من فقط به این فکر می کردم که کمک کنم این دختر زندگی بهتری داشته باشد. حالا همه ی کمک‌های‌ من را دستاویز این کرده که از من باج بگیرد. او دروغ می گوید و من چنین کاری نکردم و حرف‌هایش را قبول ندارم.

با پایان جلسه رسیدگی، هیئت قضات برای تصمیم‌گیری دراین‌باره وارد شور شدند.

همچنین بخوانید : ماجرای تجاوز راننده تاکسی به دختر 21 ساله با تهدید به تزریق اسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی